۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84954697
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف محموله مهمات جنگی در مرز مریوان

۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 84954697
کشف محموله مهمات جنگی در مرز مریوان

سنندج- ایرنا- فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از ۶ هزار عدد فشنگ جنگی با استفاده از تجهیزات هوشمند و اپتیکی در نوار مرزی مریوان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعارف سپهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار دریافتی مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق به داخل کشور از مرز مریوان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران پس از ساعت ها کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق روبرو و در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، اضافه کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، ۶ هزار و ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

سرهنگ سپهری به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای در نوار مرزی استان انجام گرفته و ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

استان کردستان ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha