۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84954563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توانمند سازی مدد جویان بهزیستی با پرداخت وام اشتغال در پردیس

پردیس- ایرنا- رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس گفت:یکی از اهداف سازمان بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف و مدد جویان بوده و پرداخت وام اشتغال یکی از ابزارهایی کمک رسانی به این عزیزان در جهت ایجاد اشتغال است.

به گزارش ایرنا ، ابوالفضل کرمانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: وام خود اشتغالی بهزیستی شهرستان پردیس به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به جامعه هدف دریافت کننده وام خود اشتغالی، توضیح داد: معلولان، زنان سرپرست خانواده، معتادان بهبود یافته می توانند از این تسهلات با سود ۴ درصد استفاده کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس گفت: پیش از این مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومان بود که به سقف ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

توانمند سازی مدد جویان بهزیستی با پرداخت وام اشتغال در پردیس

کرمانی گفت: میزان تسهیلات با توجه به طرح های خود اشتتغالی ارائه شده از سوی مدد جویان تعیین می شود.

وی با بیان اینکه در بحث تضامن وام ها تسهیلاتی ایجاد شده ، توضیح داد: با تعاملاتی که از سوی سازمان با بانک ها ایجاد شده تسهیلاتی برای تضامن وام ها تامین شده تا مدد جویان بتوانند بدون دغدغه از این تسهیلات برای اشتغالزایی بهره مند بشوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس گفت: مدد جویانی که مدرک فنی و حرفه ای دارند با مراجعه به اداره بهزیستی فرم های اشتغالزایی را پر کنند تا پس از انجام رویه اداری برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی بشوند.

کرمانی توضیخ داد: اداره بهزیستی در راستای پیروی از شعارسال و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده های تحت پوشش بهزیستی می کند.

وی افزود: این اداره به منظور آماده سازی شغلی آمادگی دارد تا متقاضیان فاقد گواهی مهارت را جهت حرفه آموزی به اداره فنی و حرفه ای معرفی کند تا شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات برای افراد تحت پوشش فراهم شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha