بیش از ۹۰ درصد مردم ایران طرفدار انقلاب اسلامی هستند

کرج – ایرنا – مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: یکی از اندیشکده های آمریکا اعلام کرد که اگر در ایران ۱۰ درصد مردم طرفدار انقلاب اسلامی باشند، این نظام شکست نمی خورد؛ ولی باید بدانند امروز بیش از ۹۰ درصد مردم طرفدار این  نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در کرج برگزار شد، افزود: به سمت و سویی می رویم که باوجود لجن پراکنی های امپرطوری رسانه ای علیه ما ، اندیشکده های آن ها هم به نتیجه رسیده اند این حکومت شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام کمتر از نیم درصد مردم مخالف نظام هستند، اظهار داشت: ممکن است انتقادات و اعتراضاتی باشد ولی نسبت به اصل نظام درصد قابل توجهی از مردم با وجود داشتن مشکلاتی، طرفدار نظام هستند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه کشورهای دیگر عاجزانه به سران نظامی ما التماس می کنند که در دانشگاه های نظامی شان، مبانی دفاع مقدس را تدریس کنیم، گفت: این موفقیت نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

یوسفی با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف عملکردهای متفاوتی دارد، افزود: در دفاع مقدس لباس بسیجی رنگ و بوی خون گرفته بود و آماده پذیرش تیر و ترکشی بود که به سمت مردم می آمد و پس از آن در سازندگی کشور وارد شد و لباسش رنگ خاک گرفت.

وی گفت: در دوران کرونا نیز که فرزندان از والدین و والدین از فرزندان فراری بودند بسیج وارد میدان شد به طوریکه بعضی ها حاضر نبودند حتی نزدیکان خود را به خاک بسپارند، ولی بسیج به دلیل مسوولیت پذیری احساس تکلیف کرد.

وی اظهار کرد: بسیج نه تنها به عنوان نقش بهداشتی و درمانی بلکه در اقدامات دیگری از جمله کمک های مومنانه، مواسات و همدلی و کمک به کسانی که معیشتشان به خطر افتاده بود وارد میدان شدند.

وی افزود: ویروس کرونا منتشر شد و آسیب های زیادی در بخش های اقتصادی و معیشتی در پی داشت ولی به خاطر این عملکرد بسیج و تفکر بسیج در بین مردم کمترین آسیب در این بخش در کشور ما بود.

شهید عجمیان خود را فدای مردم کرد

یوسفی به موضوع اغتشاشات و ناامنی ها در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شاهد هستید تفکر بسیجی یعنی فدای مردم شدن بطوریکه شهید عجمیان وقتی در بین اغتشاشگران محاصره شد و نیروها به دنبال متفرق کردن و دستگیری اغتشاشگران بودند یکی از آن ها که در تیررس شهید عجمیان که سلاح وینچستر در دست داشت، بود.

وی با اشاره به اینکه سلاح وینچستر در صورت شلیک، گلوله اش پخش می شود، ادامه داد: بعضی ها به او می گویند بزن ولی این شهید با درایت می گوید این شخص در بین مردم است و ممکن است مردم آسیب ببینند و من نمی زنم یعنی من فدای این مردم هستم و نمی خواهم به مردم آسیب برسد.

وی اضافه کرد: یا آن روحانی وقتی نارنجک دستی می گیرد و دستش متلاشی می شود در آن شرایط می گوید خدا رو شکر که به مردم نخورد و می گوید من فدایی مردم هستم.

با شکست تیم فوتبال آمریکا تمام محاسبات دشمن به هم می ریزد

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت:‌ امسال هفته بسیج مصادف با بازی های جام جهانی شد و بُرد زیبا، شیرین، تخصصی و حرفه ای بچه های تیم ملی هم مزید بر علت شد که بُرد تیم ملی تا پاسی از شب در تمام نقاط کشور و در تمام کشورهای دوست و همسایه باعث شادی طرفداران شد.

وی افزود: همگی دعا می کنیم با شکست تیم آمریکا در روز سه شنبه هفته جاری این لطف الهی در حق مردم ایران کامل شود و بتوانیم با شکست آمریکا تمام محاسبات دشمنان را به هم بریزیم.

وی تصریح کرد: اردوگاه دشمن مثل مقری که موشک در آن زده باشند از هم پاشیده بود و شبکه های "اینترنشنال و صدای آمریکا و من و تو" سراسیمه نمی دانستند چکار کنند که به تیم ملی فحاشی کنند یا به مردم چه بگویند و اراجیفی گفتند که خودشان در مرور آن باید خجالت بکشند، چون از هم پاشیدند.

در این آیین تعدادی بسته های معیشتی و ۱۲ سری جهیزیه با کمک حوزه هشت بسیج شهرداری کرج به نیازمندان اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha