جانشین معاونت بازرسی کل سپاه: امیدآفرینی رسالت اصلی بسیج است

یزد- ایرنا- جانشین معاونت بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدآفرینی، اعتماد بخشی و جهاد تبیین رسالت اصلی بسیجیان در مقابل جنگ ترکیبی دشمن در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رضا پورشمسی روز شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه شهید نصیری یزد افزود: جهاد تبیین و امیدآفرینی باید در شرایط حال که شاهد جنگ ترکیبی استکبارجهانی هستیم باید به جد دغدغه تمامی بسیجیان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی با تبریک هفته بسیج و قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون در سطح کشور و یزد صورت گرفته اظهار کرد: در قالب جهاد تبیین است که باید برکات و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی به نحو مناسب به مردم به خصوص برای جوانان و آینده سازان کشور ترسیم شود.

این مسئول با اشاره به توطئه فرهنگی، اقتصادی و جنگ ترکیبی استکبار علیه نظام اسلامی بیان کرد: امروز دشمن با تمام ظرفیت‌های باستان گرایی و پادشاهی گذشته و ظرفیت منافقین کوردل یک جنگی به نام جنگ احزاب را راه‌اندازی کرده است.

پورشمسی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند عامل موفقیتشان در ایران تغییر ذهنیت در جوانان است گفت: اگر نظام مدرنیته قرار بود ما را به جایی برساند و نظام رژیم پهلوی یک رژیم قدرتمند بود چرا در جنگ جهانی اول بیش از ۹میلیون ایرانی و در جنگ جهانی دوم نزدیک به ۵ میلیون ایرانی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: جوانان هوشمند و فرزانه، روی صحبت‌های رهبری معزز تامل کنند و در مورد صحبت‌های ایشان مبنی بر افشای دروغ و جنگ روانی دشمن روشنگری کنند.

جانشین معاونت بازرسی کل سپاه با اشاره به اینکه اگر غربی‌ها مدعی مدرنیته در کشور هستند چرا با انرژی صلح آمیز هسته‌ای و پیشرفت پزشکی ایران مخالف هستند گفت: باید بررسی شود در زمانی که شعارهای اسلامی نداشتیم چه حوادثی را پشت سرگذاشتیم و در کجای جهان بودیم ولی امروز با شعارهای اسلامی در زمینه علم، هسته ای، موشکی، نانو و غیره چه جایگاهی داریم.

پورشمسی با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور حوادث تلخ و شیرینی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته افزود: در تمام حوادثی که بر این کشور تحمیل شد بسیجیان مخلصانه جانفشانی کردند و سربلند از تمام این میادین خارج شدند.

وی ادامه داد: در کوران دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان مثل تمام ماموریت‌هایی که به آنها محول شد موفق شدند حجم وسیعی از مناطق اشغالی را آزاد کنند و در این زمینه معمار کبیر انقلاب اسلامی گفتند که بسیجیان مردمان خاص دوران خود هستند و در حوادث بعدی نیز این جمله حضرت امام (ره) ثابت شد.

در این اجتماع برنامه‌های مختلفی شامل شعرخوانی، موسیفی و سرود اجرا شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha