فرمانده سپاه یزد: بسیجیان اجازه سلب آرامش مردم را به فتنه‌ گران نمی‌دهند

یزد - ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیجیان انقلابی و جهادی به هیچ وجه اجازه سلب آرامش مردم را به فتنه گران و آشوبگران وابسته به استکبارجهانی نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز شنبه در جریان دیدار تصویری بسیجیان استان با فرمانده کل قوا در مسجد حظیره این شهر افزود: امروز بسیجیان قهرمان و سپاه در نا آرامی های اخیر در کنار سایر مجموعه‌ها اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش مردم دستخوش حرکت برخی افراد شود.

وی ادامه داد: دشمنان ما قبل از انقلاب، ملت ایران را به دلیل ضعف هایی که داشت آزار می‌داد اما امروز درک کرده که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سئوال می برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می دهد.

علت دشمنی استکبار اقتدار نظام ماست

زارع کمالی با اشاره به اینکه امروز دغدغه دشمن ما بر سر قدرت ماست که چرا سلاح های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می کنیم گفت: اینها همه از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما نکته مهم این است که بتوانیم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

زارع کمالی با اشاره به سخنان رهبری در مورد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: ایشان دو بار تذکر دادند و یادآوری کردند که با دو محوریت امیدآفرینی در فضای مجازی و بحث شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن در این عرصه فعالیت کنید.

فرمانده سپاه یزد: بسیجیان اجازه سلب آرامش مردم را به فتنه‌ گران نمی‌دهند

وی خاطرنشان کرد: تلاش اصلی و مهم بسیج، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلاش می کند، تحقق بیانه گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه الغدیر با تاکید بر اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک دغدغه تبدیل شود گفت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب به درستی و به خوبی تبیین شده بود دشمن امروز نمی توانست این سنگ ریزه ها را پیش پای انقلاب ایجاد کند.

زارع کمالی زارع کمالی با برشمردن راهکارهای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن افزود: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان این عرصه باید با ارتقای سواد رسانه ای و سواد مجازی خود و جامعه اولین گام را در راه مقابل با جنگ رسانه ای دشمن بردارند.

به مناسبت هفته بسیج یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود و ۳۲۰ هزار نیروی بسیجی در یزد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha