رزمایش اقتدار بسیجیان در مراغه + فیلم

مراغه- ایرنا- بسیجیان مراغه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، رزمایش اقتدار برگزار کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز شنبه در جمع این بسیجیان در مسجد جامع این شهرستان افزود: بسیج سپر بلای این ملت در برابر تمامی خطرهاست و با فداکاری و ایثار، همواره دشمنان را ناامید می‌کند.

وی همه آنانی که دل در گرو این نظام مقدس دارند را بسیجی خواند و اظهار داشت: بسیجیان با روحیه شهامت و شهادت همچون سدی در برابر دشمنان ایستاده‌اند تا جایی که فرمول مقابله با استکبار را همین بسیجیان در بدو انقلاب اسلامی نوشتند و آن را در جنگ به صحنه کشاندند.

سرهنگ حیدری به حوادث اخیر کشور هم اشاره و بیان کرد: همه دشمنان به ویژه آنانی که تحریم را به نسخه تسلیم ایران تبدیل کرده بودند، طی هفته‌های اخیر برای عقده‌گشایی وارد عرصه شدند اما بار دیگر دست از پا درازتر به موضع انفعالی خود بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان عصبی هستند، افزود: ایران اسلامی در همه زمینه‌ها و با وجود تحریم‌ها پیشرفت کرده است و دشمنان تاب دیدن ایران قوی را ندارند.

به گزارش ایرنا بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش به صورت برخط به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ویدئوکنفرانس گوش فرا دادند و در نهایت نیز رژه موتوری بسیجیان از مسجد جامع اجرا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha