۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84953807
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های جشنواره دانش‌آموزی عکس محیط زیست گیلان تجلیل شدند

رشت - ایرنا - ۱۰ دانش‌آموز گیلانی برگزیده استانی جشنواره محیط زیست امروز شنبه طی مراسمی در آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور امیر سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان و تورج صادقی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان برگزار شد از ۱۰ دانش‌آموز برتر در رشته عکاسی محیط زیست تجلیل به عمل آمد.

سیتا سوسونی از شهرستان تالش، سیدمهیار علوی از ناحیه یک رشت، فاطمه احمدی جیرده‌ای از کلاچای، ستایش رضازاده از رودسر، طاها سماک مقدم‌نژاد از بندرانزلی، ملیسا آبحصر از حویق، نرجس عادلی از ناحیه یک رشت، مبینا اسدی‌نیا از کوچصفهان، یسنا عطاخان‌زاده و سارینا حق‌گو از ناحیه یک رشت از دانش‌آموزان برگزیده استان گیلان در جشنواره محیط زیست است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع محیط زیست اسفندماه سال گذشته به صورت مجزا برای همه گروه های دانش آموزی در استان گیلان برگزار شد.

امیر سراجی روز شنبه در حاشیه تجلیل از برگزیدگان این مسابقه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان آثار خود را در ۲ بخش نقاشی و عکاسی در محورهای طبیعت دوستی، زیبایی‌های طبیعی، حفظ محیط زیست و انسان و طبیعت به جشنواره ارائه دادند که در نهایت ۱۰ اثر در بخش عکاسی انتخاب و معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره عکاسی و نقاشی به عنوان محیط یار نوجوان معرفی شدند.

گیلان دارای بیش از ۳۷۰ هزار دانش آموز است که در نزدیک چهار هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha