نماینده ولی‌فقیه در مازندران: دولت ریل‌گذاری‌های خوبی برای توسعه اقتصادی کشور انجام داد

ساری - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری گفت: دولت مردمی سیزدهم با برنامه‌‍ریزی اصولی و عزم جهادی ریل‌گذاری‌های خوبی را برای توسعه اقتصادی کشور انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی روز شنبه در دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور افزود: برنامه‌های اقتصادی دولت نشان داد که با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم می‌توان به موفقیت رسید و دولت برای گره‌گشایی از آحاد مردم با جدیت تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش های غیرقابل وصف، دشمنان می خواهند این دستاوردها را کوچک جلوه دهند اما با وحدت ملی و تلاش مضاعف توطئه های استکبار جهانی راه به جایی نبرد و آحاد مردم قدردان تلاش های دولت مردمی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ریل گذاری هایی که دولت برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشور انجام داد به طور حتم در آینده نزدیک محصول خواهد داد و مردم نتیجه این اقدامات مهم را خواهند چشید.

آیت الله محمدی لائینی افزود: آقای محسن رضایی از نظریه پردازان و از شخصیت های مهم و در تراز انقلاب اسلامی است که بخشی از موفقیت های دولت مرهون تلاش های این شخصیت ارزنده است.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار مازندران قدردان تلاش های بی دریغ دولت سیزدهم هستند و باوجود جوسازی های دشمنان اما در آشوب های اخیر دیار علویان باردیگر ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: رمز موفقیت در کشور اتحاد و همدلی است و مردم و مسوولان با همگرایی که دارند بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور روز شنبه به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و حضور در نشست های گفتگوی دولت و بخش خصوصی و شورای برنامه ریزی و توسعه به استان مازندران سفر کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha