۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84953488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: بسیج از ابتکارات بی بدیل معمار کبیر انقلاب برای مقابله با توطئه‌ها علیه نظام و ملت بنیان نهاده شد که توانسته همه تهدیدهای دشمنان را خنثی و به فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه درجمع بسیجیان شهرستان گناوه افزود: اخلاص ، ولایتمداری، دفاع از ارزش ها و امنیت و حضور در همه عرصه ها از ویژگی‌های ممتاز و برجسته بسیج در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

وی اظهارداشت: در چند مدت اخیر بسیجیان در راه امنیت و آرامش مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب در کف خیابانها برابر معاندان ایستادند و عده ای از این عزیزان به دست داعشیان به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

امام جمعه گناوه صبوری و بصیرت آحاد جامعه را در برابر توطئه و شیطنت های دشمنان و معاندان لازم دانست و گفت: در جریان اغتشاش های اخیر ، ۲۵۰ شبکه معاند ، تبلیغات گسترده ای را علیه نظام و ملت راه انداختند و اگر ملت مراقب و هوشیار نباشند و بر بصیرت خود نیافزایند،تحت تاثیر آنها قرار خواهند گرفت.

امام جمعه گناوه: بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

وی ادامه داد: دشمن با تمام قوا و همدستی ۴۷ کشور در جریان اغتشاش های اخیر قصد داشتند که به انقلاب و تفکر بسیجی لطمه وارد کنند اما با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت و پشتیبانی مردم نمی‌توانند به آرزوهای شوم خود دست یابند.

رکنی حسینی گفت:در ۵۰ روز اخیر ، دشمن جسارت های زیادی به ساحت مقدس رهبر فرزانه انقلاب کرده است اما این مرجع عالیقدر با حضور و سخنان حکیمانه و راهگشا و روحیه بخش پاسخ آنها را داده است.

وی افزود: مردم غیور و نستوه ایران به رغم اینکه مشکلات اقتصادی دارند همواره پای نظام و ولایت ایستاده اند و باید در ادامه نیز هوشیار توطئه های دشمن از طریق جنگ ترکیبی که راه انداخته باشند.

امام جمعه گناوه با تبریک پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال مقابل تیم ولز گفت: دشمنان قصد داشتند که به هرطریق ایران را از جام جهانی حذف کنند اما بازیکنان تیم ملی پیام رسان ملت و انقلاب بودند و با این پیروزی ، دل ملت را شاد و مهر خاموشی بر لب معاندان زدند.

امام جمعه گناوه: بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج یکی از برکات و پدیده شگفت آور انقلاب اسلامی است که هیچ جای دنیا از این شجره طیبه بهره مند نیست.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) نهادی مقدس بوده که با دید الهی خود برای کشور و ملت به یادگار گذاشته است.

وی اظهارکرد: دشمن از بسیج هراس دارد و با تبلیغات گسترده به این نهاد مقدس که همواره در حفظ استقلال و تامین منافع ملی پیشقدم بوده مورد توهین و بی مهری قرار داده در حالیکه درخور تشویق و تعظیم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha