مسابقات ورزشی پایگاههای بسیج خراسان رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مسابقات بین پایگاهی بسیج استان به مناسبت هفته بسیج با حضور ۲۰۵ ورزشکار برگزار شد.

عباس مشمول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رشته‌های آمادگی جسمانی، دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز، در مجموعه ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت امام رضا(ع) از اول آذر به مدت چهار روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در آمادگی جسمانی سجاد خاوری و علی علی زاد از تربت حیدریه مقام اول و دوم را کسب کردند و شجاع لطفی از نیشابور همراه با جعفر رستگاریان از کلات به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: در رشته دارت نیز اشکان عمومی از تایباد بر سکوی نخست ایستاد، رضا پاشایی از ناحیه مالک مشهد دوم شد ابوالفضل عباسی سراب از ناحیه میثم مشهد و سیداحمد معصوم پور از خواف به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مشمول افزود:در رشته فوتبال دستی تیمهای قوچان، تربت جام و ناحیه حمزه مشهد به ترتیب اول تا سوم شدند. در تنیس روی میز هم امیرعلی مجیدزاده از تربت حیدریه قهرمان شد و امیرمهدی سومه از نیشابور به مقام نایب قهرمانی رسید و پژمان خوشقول همراه با یاسین آقایی از ناحیه سلمان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است. بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha