۵ آذر ۱۴۰۱، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 84953330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به رشته المپیکی بدمینتون

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بدمینتون یک ورزش المپیکی است و وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به تقویت این ورزش مفرح دارد.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی پور شامگاه جمعه در مراسم پایانی مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان دختر کشور در بندعباس در جمع خبرنگاران افزود: این رشته از محبوبیت خاصی در بین بانوان برخوردار است و با حمایتی که از سوی وزارت ورزش می شود، انتظار می‌رود بدمینتون در آینده بتواند درمیادین بین المللی و المپیک موفقیت های بیشتری کسب کند.
کاظمی پور با اشاره به امنیت فعلی در کشور اظهار داشت: امنیتی که در حال حاضر در کشور داریم، باید مدیون خون شهدا باشیم؛ چرا که این شهدا بودند که با ایثار جان خود در طول این سالیان عزت و امنیت را به ما ارزانی بخشیدند. معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش خطاب به دختران نونهال شرکت کننده دراین مسابقات گفت: شما نونهالان باید بدانید هر موفقیتی که به دست می آوردید باید مدیون مربیان و خانواده های خود باشید.
مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در ادامه این مراسم با تشکر از فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس به خاطر میزبانی این مسابقات اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان امسال در هفته دولت با افتتاح ۳۶ طرح مقام اول دربین ادارات ورزش کشور کسب کرد و در هفته تربیت بدنی و ورزش با بهربرداری از ۲۱ طرح در استان توانستیم در کشور مقام سوم را کسب کنیم.
خادمی نسب بیان داشت: اتفاق های خوبی در ورزش بانوان طی این مدت رقم خورده است و می توان از دعوت چندین ورزشکار زن به اردوهای تیم ملی و موفقیت تیم های قایقرانی و شنا در المپیاد استعدادهای برتر نام برد که نسبت به سال گذشته ۱۲ پله صعود کردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها