۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 84953065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادی مردم تبریز پس از پیروزی تیم ملی + فیلم

۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبر: 84953065
شادی مردم تبریز پس از پیروزی تیم ملی + فیلم

تبریز - ایرنا - شهروندان تبریزی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز در مسابقات جام جهانی قطر به خیابان ها ریخته و ضمن برافرشتن پرچم کشورمان شادی و خوشحالی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شهروندان تبریزی پس از این بازی در نقاط مختلف شهر از جمله ائل گلی ، آبرسان ، چهار راه شریعتی و نصف راه حاضر شده و با سر دادن شعار ایران ایران، شادی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در دیگر نقاط استان هم ، جشن‌های مشابهی در سطح شهرها با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شد.

میادین و معابر اصلی و پرتردد کلان شهر تبریز امروز در یک عصر زیبای بارانی، شاهد سرور و نشاط مردمی بود که سرمست از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورشان، پرچم های سره رنگ ایران اسلامی را در اندازه های مختلف در دستان و بالای خودروهایشان به اهتزار درآورده بودند تا شادی و شیرینی این اتفاق غرورآفرین را به اشتراک بگذارند.

پخش موسیقی شاد محلی از بلندگوها، ابتکار جالب مدیران و مسوولان برای مشارکت در شادی و نشاط تبریزی ها در این روز زیبا بود؛ اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد در کنار نیروهای پلیس و با همراهی آنان، شیرینی موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان را جشن گرفتند.

جشن پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرا رسیدن زمان پخش اذان ملکوتی پایان یافت و مردمی که به صورت خودجوش در این میدان نمایش یکدلی و اتحاد و انسجام گردآمده بودند، به احترام نماز و اذان میادین را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha