کاروان های شادی با پیروزی تیم ملی فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد به راه افتاد

یاسوج- ایرنا- با پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان بر تیم ولز جوانان یاسوج، دهدشت و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در قالب کاروانهای خودرویی و موتوری به شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا، پیروزی مقتدرانه تیم ملی ایران عصر روز جمعه باعث جشن و شادی فوتبال دوستان ، خوشحالی مضاعف مردم کهگیلویه و بویراحمد شد.

در جای جای این استان پس از کسب پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران بر ولز، صدای سوت و شادی و بوق اتومبیل ها حال و هوای خاصی به فضای عمومی شهرهای این استان داد.

این کاروانها بطور گسترده در شهر یاسوج قابل مشاهده اند و جوانان با شعارهای ایــران ایران و حمل پرچم سه رنگ کشورمان به ابراز احساسات پرداختند.

جوانان مسرور از این پیروزی با بلند کردن صدای ضبط صوت اتومبیل ها و پخش موسیقی های متنوع ، روشن کردن راهنماهای خودروها ، کف زدن و دستمال تکان دادن و پرتاب ترقه، در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شادی پرداختند.

خیابان های یاسوج پایتخت طبیعت ایران اینک حکایت از شور و شعف به یادماندنی مردم خونگرم این خطه دارد و این مردم حماسی با توزیع نقل و شیرینی این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گویند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه غیور مردان عشایری با شلیک گلوله های شادی بار دیگر به احترام اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی خوشحالی، شور و شادمانی زاید الوصفی را از خود نشان داده اند.

در شهرهای گچساران ،دهدشت ،باشت، چرام، سی سخت،لنده و بهمئی نیز مردم با جشن و پایکوبی این پیروزی بزرگ و پرافتخار ملی پوشان را جشن گرفته اند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در سطح شهر یاسوج و دهدشت و گچساران این جشن و سرور در آرامش کامل برگزار گردید و هیچگونه مورد خاصی پیش نیامد.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha