شادی مردم ارومیه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز +فیلم

ارومیه - ایرنا - شمار زیادی از اقشار مختلف مردم ارومیه پس از برد ارزشمند تیم ملی فوتبال مقابل ولز در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر، با در دست داشتن پرچم زیبا و سه رنگ ایران اسلامی در خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ارومیه امروز، جمعه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به خیابان ها آمده و این برد را با هم جشن گرفتند.

مردم ارومیه با خودروهای خود به خیابان امام آمده و ضمن شادی، پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برافراشتند.
همچنین مردم به ویژه جوانان، اقدام به پایکوبی در میدان ایالت کرده و خودروها با بوق های ممتد این شور و شادی را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

پیر و جوان، کوچک و بزرگ و زن و مرد ارومیه‌ای عصر جمعه در این جشن ها، شادمانی خود را از برد قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز نشان دادند.
در دیگر نقاط آذربایجان‌غربی هم طبق گزارش خبرنگاران ایرنا، جشن‌های مشابهی در سطح شهرها با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

شادی مردم ارومیه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز +فیلم

از نکات قابل توجه این جشن مردمی، حضور ماموران پلیس به عنوان تامین کنندگان امنبت و آرامش همراه با خودروهای زرهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در جمع مردم است.

این خودروها برای شادی مردم به بلندگوها و سیستم‌های رقص نور مجهز شدند و در معابر اصلی ترانه پخش می‌کنند.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هفته دوم گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست داد و بسیار به صعود امیدوار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha