پیروزی ایران بر ولز هواداران شاد تیم‌ملی را راهی خیابان‌های یزد کرد + فیلم

یزد - ایرنا - برد شیرین ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در مسابقات جهام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که هواداران یزدی این رشته پرطرفدار با حضور در خیابان‌های تعدادی از شهرهای استان یزد به ابراز احساسات و شادی بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یزدی‌های هوادار تیم‌ملی فوتبال ایران عصر جمعه پس از برتری ۲ بر صفر بر تیم ملی بر ولز در حالی که بوق خودروها و موتورسیکلت‌های خود را به صدا درآورده بودند در برخی خیابان‌های یزد کاروان شادی به راه انداختند.

هواداران و دوستداران تیم ملی در بیشتر شهرستان‌های استان به خصوص در شهر یزد در منطقه صفاییه، بلوار دانشجو ، اطراف ورزشگاه شهید نصیری و شهید پاکنژاد، بلوار تیمسار فلاحی، میدان ابوذر، میدان اطلسی، میدان فرهنگ و بلوار دانشگاه این پیروری با ارزش را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ایران و ولز امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه بی (B) این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

در دقیقه ۸+۹۰: حملات ایران برای رسیدن به گل نخست سرانجام به نتیجه رسید و توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید و این بازیکن تعویضی موفق شد با شوتی غیرقابل مهار دروازه‌ی ولز را باز کند و ایران را پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۰۰: این دیدار حملات ولز برای جبران گل خورده نتیجه نداد و ایران روی یک ضدحمله به وسیله رامین رضاییان فاصله را ۲ برابر کرد و برد تاریخی ۲ بر صفر را به دست آورد.

ایران چهار سال پیش هم در جام جهانی توانست در وقت‌های اضافه مراکش را از پیش رو بردارد و حالا ملی‌پوشان کشورمان باید روز هشت آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف آمریکا بروند، با برد امروز و تا قبل از مشخص شدن نتیجه دیدار انگلستان و آمریکا، تیم ملی ایران در رده دوم گروه بی (B) قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha