همایش بزرگ سه هزار حلقه صالحین استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- همزمان با هفته بسیج همایش بزرگ سه هزار حلقه صالحین استان یزد روز جمعه در ۲۷ محل اقامه نماز جمعه در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش که به مناسب هفته بسیج در فضایی معنوی و حماسی برگزار و به سوالات و شبهات مختلف نسل جوان و اعضای این حلقه ها توسط اساتید حوزه و دانشگاه پاسخ داده شد، همچنین در حاشیه این همایش برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزسی و بصیرتی برگزار شد.

برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، تواشیح و پاسخگویی به پرسش ها در خصوص اهداف و برنامه‌های حلقه‌های صالحین از دیگر بخش های این همایش بود.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته بسیج سپاه الغدیر یزد گفت: برگزاری همایش حلقه‌های صالحین با حضور گسترده اعضا و مربیان جزو برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.

همایش بزرگ سه هزار حلقه صالحین استان یزد برگزار شد

سرهنگ سیدحسین راسخی نژاد در حاشیه برپایی همایش حلقه‌های صالحین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت این حلقه‌ها سالانه طبق برنامه در راستای اهداف و ماموریت های بسیج پیگیری و در قالب حلقه‌های صالحین نسبت به تبیین اهداف نظام و خدمات بسیج به مردم و جوانان اقدام می شود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد و در هفته بسیج امسال یک هزار و ۵۰۰ برنامه توسط اقشار مختلف این تشکل انقلابی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha