هشدار پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده های استان

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین نسبت به بارندگی های بعدازظهر امروز /جمعه/ و احتمال لغزنده شدن سطح جاده های استان به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین، از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی، شاهد بارندگی در سطح جاده های استان خواهیم بود و به همین جهت از رانندگان درخواست داریم تا در چنین مواقعی با احتیاط کامل رانندگی کرده و به قوانین و مقررات نیز احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان ریزش روغن و سوخت خودروها را براثر تردد وسایل نقلیه شاهد هستیم، این مساله همزمان با نخستین بارش ها در فصل پاییز باعث چربی و در نتیجه لغزنده و خطرناک شدن سطح جاده ها می شود.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: به رانندگان در چنین مواقعی توصیه می شود تا برای حفظ و ایمنی جان خود و همراهنشان، با سرعت مطمئن حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

به گفته سرهنگ ذاکری منش، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، حرکت در بین خطوط، اجتناب از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، صحبت نکردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه مهمترین نکاتی هستند که رانندگان بایستی در هوای بارانی آنها را رعایت کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی قزوین، از بعدازظهر امروز /جمعه/ تا یکشنبه هفته آینده با ورود یک سامانه بارشی شاهد بارش باران و در قلل نیز بارش های پراکنده برف در سطح منطقه خواهیم بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha