مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با آموزش و پرورش برای اصلاح قوانین است

بوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای اصلاح قوانین آموزشی و جذب نیروی انسانی، آماده همکاری با دولت و وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین کرمی شامگاه پنجشنبه در نشست با جمعی از فرهنگیان استان بوشهر با وزیر آموزش و پرورش افزود: در جنگ ترکیبی دشمن که خانه ها به میدان جنگ تبدیل شده است، باید همه بسیجی‌وار در صحنه حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای اولیه اجتماعی است، اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش به وزارت آموزش و پرورش محدود نمی‌شود بلکه صداو سیما، دانشگاه‌ها، رسانه‌های جمعی و هر گروهی که نقش آموزشی دارد، جزء نهاد آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

کرمی با بیان اینکه فضای مجازی در حال ایفای نقش آموزش و پرورش است، عنوان کرد: اگر کمبودها و کاستی‌ها جبران نشود، مثل مکتب‌خانه‌ها از نهاد آموزش و تربیت عقب می‌افتیم.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های فراوان نظام مقدس جمهوری و دولت خدمتگزار، اما هنوز کاستی‌های فراوانی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساختار آموزش و پرورش دارای سه بخش تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی و مقررات است که در هر سه بخش دچار مشکل هستیم.

کرمی ادامه داد: بیشترین مدارس تخریبی استان بوشهر در شهرستان‌های دشتی و تنگستان قرار دارند که باید با نگاه ویژه‌ای به دنبال برطرف کردن این دغدغه باشیم.

وی گفت: با وجود پیگیری‌های فراوان و موافقت اولیه برای احیا دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دشتی، اما همچنان این وعده عملی نشده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha