دشمنان به دنبال کندکردن سرعت پیشرفت نظام اسلامی هستند

کرج – ایرنا – رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال کندکردن سرعت پیشرفت نظام اسلامی و دمیدن روح ناامیدی در کشور بودند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید جلال زاده پنجشنبه شب در یادواره شهدای کرج در مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: بر این اساس امروز روحانیون ، صاحبان تریبون ، رسانه داران و منبرداران باید در صف اول مقابله با دشمن قرار گیرند .

وی بیان داشت: برخی به غلط معتقد بودند که دوره موشک پایان یافته است . با توجه به قدرت نظامی بالای ایران اسلامی دشمنان از تعرض نظامی دست کشیده اند و باید سنگر جنگ امروز مساجد و هیات ها باشد، بنابراین نباید لحظه ای از پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی غافل شد .

جلال زاده با اشاره به اینکه دشمن می داند مساجد و هیات های مذهبی پایه های شکل گیری انقلاب اسلامی بودند گفت: دشمن هدفش ضربه زدن به بسیج ، هیات های مذهبی ، و مساجد به عنوان ریشه های انقلاب اسلامی بود که دیدیم چگونه مساجد و حوزه های علمیه در اغتشاشات اخیر به آتش کشیده شد .

وی تصریح کرد: وقتی دشمن از اغتشاشات کف خیابان ناامید شد به داعش سلاح داد و حادثه تروریستی شاهچراغ به وقوع پیوست چراکه دشمن به بن بست رسیده و مردم در این اغتشاشات همراهی نکردند .

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: اما این به آن معنا نیست که اگر همراهی نکردند اعتراض ندارند، مردم خودشان فرق بین اعتراض و اغتشاش را تشخیص دادند .

وی اضافه کرد: مردم فهمیدند کسانی که به شهید عجمیان و کودکان رحم نمی کنند این افراد به دنبال صلاح کشور نیستند.

جلال زاده با اشاره به جمعیت کم اغتشاشگران گفت: دیدیم که در راهپیمایی ۱۳ آبان مردم ایران اسلامی چقدر پرشور حضور یافتند.

چالش امروز کشور پیشرفت و توقف است

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان گفت: چالش امروز کشور پیشرفت و توقف است چراکه ما به دنبال سرعت گرفتن هستیم و دشمن به دنبال توقف ما است.

جلال زاده گفت: اگر امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است در نتیجه عملکرد مسوولانی است که در گذشته غرب را باور کرده و معتقد بودند که از مسیر غرب می توان به پیشرفت رسید.

وی یادآور شد: می بینیم که امروز این افراد جز مدعیان انقلاب هستند و کل دولت منحصر به غرب شده بود بطوریکه تا روز آخر دولت در تلاش برای امضای برجام بود تا منافع کشور قربانی غرب شود .

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی با تمام توان تلاش می کند تا وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشد .

وی بیان داشت: مشکلات اشتغال و گرانی اجناس مربوط به چند سال گذشته است و دیدیم که پس از ۱۱ سال رشد منفی اقتصادی کشور، در سالجاری مثبت شد و صادرات غیرنفتی رشد یافت .

جلال زاده اظهار داشت: دشمنان اغتشاشات را تحمیل کردند تا جلوی سرعت پیشرفت کشور را بگیرند و امروز می خواهند از داخل و در سطح منطقه حواس ما را پرت کنند بنابراین نباید فریب خورد .

وی یاد آورشد: ترویج ناامیدی از آینده از دیگر اهداف دشمن است و درهمین حادثه کرج دیدیم که افسر پلیس را با صلاح سرد مورد ضرب ، شتم و خونریزی قراردادند ولی از هفت تیری که به کمر داشت استفاده نکرد .

کشته سازی پروژه دشمن است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشته سازی پروژه دشمن است گفت: بنابراین دیدیم که ماموران امنیتی و انتظامی کتک، فحش خوردند و کشته شدند ولی مقابله به مثل نداشتند .

وی با اشاره به کشته شدن بسیاری از مردم کشورهای دیگر گفت: این کشور ها برای ما بانی قطعنامه حقوق بشر شده اند و با قدرت رسانه لشکرسازی کاذب می کنند و هدفشان ناامید ساختن ملت ایران اسلامی است .

جلال زاده تاکید کرد: برای مقابله با دشمن نباید بگذاریم که امید به آینده مخدوش شود بنابراین نگویید به ما ربطی ندارد و نباید از همدیگر غافل شویم !

وی با اشاره به اینکه بسیاری می گویند چرا در اغتشاشات مماشات می شود گفت: دشمنان امروز در مدارای نظام اسلامی شوکه شدند چراکه فکر می کردند اگر خیابان را شلوغ و دست به اسلحه ببرند در پاسخ دست به اسلحه می بریم تا به هدف خود یعنی کشته بیشتری دست یابند .

توطئه دشمن با برنامه خنثی شد

جلال زاده افزود: درست است شهدای بسیاری را تقدیم کردیم و این امر بسیار سخت است به خصوص برای خانواده های این عزیزان اما با برنامه توطئه دشمن خنثی شد و پاسخ داعش و گروه های تروریستی را سپاه در چند نوبت با مورد هدف قراردادن پایگاه های دشمن داده است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: شهدا مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند و گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

جلال زاده تاکید کرد: عده ای به دنبال کم رنگ کردن یاد شهدا و یادواره هستند که باید این مهم را مدنظر قرارداد.

امام (ره) در بین نسل امروز مغفول و مظلوم مانده است

جلال زاده با اشاره به مناسبت مهم هفته بسیج گفت: بسیج متعلق به امام (ره) است و بنیانگذار جمهوری اسلامی در بین نسل امروز مغفول و مظلوم مانده به طوری که نسل جوان آنچنان که باید ایشان را نمی شناسند .

وی تاکید کرد: در حوادث اخیر که در کشور شاهد بودیم نوک پیکان دشمن بسیج و پایگاه های بسیج بود و دشمنان به دنبال خالی کردن مساجد هستند تا صف های نماز در مساجد کم شود .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha