توزیع چهار هزار بسته لوازم کمک تحصیلی در مناطق محروم خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: چهار هزار بسته لوازم کمک تحصیلی در قالب طرح رزمایش جهادگران فاطمی ۲ امروز در مناطق محروم استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا جمال شیبه پنجشنبه در مراسم رزمایش فاطمی ۲ بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در حال برگزاری است.
وی گفت: در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته بسیج بیش از چهار هزار بسته کمک تحصیلی دانش آموزی و ۲۰ تن گوشت و مرغ میان نیازمندان خوزستان توزیع شد.
شیبه بیان کرد:بسته های کمک آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر با همکاری بسیج کارمندی شهید رجایی بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه در رزمایش های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز هم‌افزایی و همکاری می‌کنند، اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی ، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های امدادگران بسیجی است.
وی افزود : آنچه اهمیت دارد با هم کار کردن دستگاه ها و خیرین حقیقی حقوقی است که باعث موفقیت در کارها و حل مشکلات مردم می‌شود و این مشارکت و همدلی دستگاه‌های اجرایی باعث اجرای موفق طرح‌ها می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان رویکرد اصلی این نهاد را توانمندسازی نیازمندان دانست وافزود: بر این اساس تلاش می شود تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان در بخش های مختلف فراهم شود.
کمیته امداد با مدیریت بر کمک های مردمی و خیران، گام های اساسی و مهمی را در رفع نیازهای معیشتی، درمان، تهیه جهیزیه، تامین لوازم ضروری و ساخت مسکن با هدف کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان در سطح استان خوزستان برداشته است.
در خوزستان ۳۰۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha