جنگ چهارم جهانی با محوریت رسانه علیه ایران به راه افتاده است

کرج – ایرنا – مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دشمنان ایران و امپراطوری رسانه ای جنگ چهارم جهانی و جنگ ترکیبی را با محوریت رسانه علیه ایران به راه انداخته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز پنجشنبه در آیین تکریم از اصحاب رسانه که همزمان با هفته بسیج در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، به جنگ جهانی چهارمی و امپراطوری رسانه ای که اکنون به راه افتاده اشاره کرد و افزود: بعضی ها تحلیل شان از حوادث و وقایع اخیر ناقص است و فقط می گویند اغتشاش و ناآرامی شد و چند سطل زباله به آتش کشیده شد.

وی اظهار داشت: در صورتیکه اینگونه نیست و ما اکنون درگیر یک جنگ جهانی با محوریت رسانه هستیم که دلایل زیادی بر این داریم که یک جنگ جهانی است و شواهد و دلایل در این زمینه کافی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بشر همیشه شاهد جنگ بین حق و باطل هستیم، گفت: حق و باطل هم جنگشان ازلی و هم ابدی است و در مقاطع مختلف به شکل های متقاوتی بروز و ظهور داشته و بین حق و باطل امکان صلح و سازش نیست و ما نباید توقع داشته باشیم هیچ جنگ و درگیری بین حق با باطل پیش نیاید.

یوسفی با اشاره به اینکه این درگیری در هر زمان شکلی متفاوت دارد، افزود: با شروع جمهوری اسلامی ریل گذاری جدیدی که امام راحل انجام داد معادلات سیاسی دنیا به هم ریخت که تا قبل از تشکیل جمهوری اسلامی دنیا در دو صف شرقی و غربی تعریف می شد و هیچکس اجازه عرض اندام خارج از این دو صف نداشت.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» پرچمی بلند کرد که امروز تحلیلی آسان دارد ولی آن زمان شنیدنش سخت، باور کردنش سخت تر و دیدن به وقوع پیوستن آن عجیب و غریب بود و کسی باور نمی کرد که خارج از شرق و غرب صف جدیدی بتوان ایجاد کرد.

وی گفت: شاید یکی از دلایل حماقت دشمنان این بود که تصور بر این داشتند که اینکار شدنی نیست که خارج از شرق و غرب کسی بتواند عرض اندام کند و این کشور که همیشه یا مستعمره غرب بوده و یا شرق و یا مورد نزاع آن ها بوده است و خارج از این موضوع چگونه می توان جمهوری اسلامی را تشکیل داد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز افزود: آن ها بر این باور بودند که امام (ره) بدون لشکر و عِده و عُده و هیچ امکانات و تجهیزاتی حرفی گفته ولی بعد از مدتی دیدند که همین ایده امام راحل به وقوع پیوست و جمهوری اسلامی تشکیل شد بنابراین در کمال تعجب دیدند حکومت مورد نظر امام راحل محقق شد و توانست صف جدیدی تشکیل دهد و شرایطی در دنیا فراهم کند که این حکومت به وجود آید.

وی اظهار داشت: این حکومت با نفی شرق و غرب و با ترکیب جمهوریت با اسلام شکل گرفت که از نظر تحلیلی هیچ کلمه آن درست نبود ولی زمانی که انجام شد دیدیم که آن ها گفتند که یک راه بیشتر نداریم و برای اولین بار حکومتی با شعار نه شرقی و نه غربی درست شد و ما هم باید یک حکومت هم شرقی و هم غربی در مقابل آن قرار دهیم.

دشمن با شکست در جنگ سخت صحنه جنگ را عوض کرد

یوسفی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس تمام مسلمان و غیرمسلمان و شرق و غرب دست به دست هم دادند و اسناد روشنی دارد که نتوانستند نتیجه بگیرند و شکست خوردند ولی صحنه را عوض کردند و جنگ های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به راه انداختند.

وی اضافه کرد: در تمام دوره جنگ سرد بین شرق و غرب، غربی ها فقط سه استراتژی به کار بردند که دوتای آن شکست خورد و یکی منجر به فروپاشی شوروی شد ولی در جمهوری اسلامی ایران از بعد از دفاع مقدس تا به امروز بیش از ۱۵ استراتژی شکست خورده دارند.

وی با بیان اینکه یکی از استراتژی هایی که اکنون فعال است جنگ ترکیبی می باشد، گفت: چند وقت پیش نشستی در عربستان برگزار شد که عربستان می گوید شما به ایران حمله کنید هرچه هزینه داشت ما می دهیم که اسرائیلی ها و آمریکایی ها گفتند چه می گویید ما همه با هم همپیمان شدیم نتوانستیم یمن را شکست دهیم و آن وقت می گویید با ایران بجنگیم؟

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز افزود: گفتند در عین الاسد از نظر بین الملل اجازه پاسخگویی داشتیم ولی جرات و توان پاسخ نداشتیم چگونه با ایران بجنگیم و گفتند تسلیم نشوید بلکه راه امروز در برخورد با جمهوری اسلامی جنگ نظامی نیست زیرا آن ها می دانند ما از نظر نظامی چه قدرتی داریم.

وی تصریح کرد: زمانیکه رزمندگان در جبهه ها می جنگیدند و محتاج سیم خاردار بودیم امروز از موشک هایپرسونیکی رونمایی می شود که برای این روزها نیست بلکه تولید می شد و اکنون رونمایی شد و شگفتی ها روز واقعه مشخص می شود و آنجا رونمایی می شود.

بمباران ۲۴ ساعته جمهوری اسلامی در فضای مجازی

وی با بیان اینکه راه مقابله با ایران را بمباران ۲۴ ساعته جمهوری اسلامی می دانند، گفت: گفته اند که امروز فضا تغییر پیدا کرده و امروز کسی که توئیت می نویسد و کامنت و پست می گذارد تک تیرانداز این عرصه از هر طرف است و می جنگد و اینترنت نقش توپخانه دارد و با این توپخانه می جنگد و آتش تهیه می ریزد.

یوسفی افزود: امروز شبکه های ماهواره ای نقش موشک در این جنگ ایفا می کنند و می بینیم در این عرصه ای که می جنگیم چه وضعیتی است و متاسفانه اذناب و دنباله های دشمن خارجی در کشور به عنوان کاتالیزور به این ها خیلی نقش داد و کمک زیادی به دشمن کردند.

وی با اشاره به قانون کاپیتالایسون در رژیم پهلوی، اظهار داشت: متاسفانه کدخداپرستان کاپیتالاسیون را به شیوه جدید پیاده کرده اند و به پلت فرم های خارجی مثل اتباع خارجی اختیارات تام داده اند که در این کشور هر غلطی می خواهند بکنند و کسی نمی تواند کاری کند چون سِرورش خارج از کشور است.

وی گفت: اینکار باعث شد که نسل جوان تحت تاثیر این فضای دروغین کاذب مجازی قرار گیرد و دیدیم افرادی که در این اغتشاشات شرکت می کنند مثل کسی که بازی کِلَش بازی می کند حرکت می کند و فتح خیابان به خیابان به او یاد می دهد.

یوسفی افزود: خیلی سال پیش مقام معظم رهبری فرمود که «قلمرو کشورها در آینده با مرزهای جغرافیایی تعیین نمی شود بلکه قلمرو در فضای مجازی تعیین می شود»، به طوریکه در ایام اغتشاشات با افرادی دستگیر شده روبرو شدیم گویی که در ایران زندگی نکرده اند زیرا می گوید اصلا تلویزیون جمهوری اسلامی نمی بینیم و اوقات فراغت سرگرم بازی های رایانه ای و گوشی همراه هستم.

برخی از اغتشاشگران در قلمرو بیگانه زندگی می کنند

وی بیان داشت: شاید خیلی ها شهدای شاخص ما را نشناسند ولی کسی از این نسل نیست که شهید سلیمانی را نشناسد که بعضی از این ها حتی شهید سلیمانی را نمی شناسند که نشان می دهد آن ها در قلمرو بیگانه زندگی می کنند.

یوسفی خیانت دولت گذشته را دلیل این موضوع دانست و افزود: بدون حساب و کتاب و با اختیار تام خاطره تلخ کاپیتولاسیون دوباره زنده شد و دوگانگی در کشور باعث شد بخشی از نظام به کسی تشر زد بخشی دیگر نوازشش کنند.

وی اظهار داشت: همین باعث شد شخصیتی های بی شخصیت امروز مطرح شوند و ریشه اعتقادی و مذهبی نداشتند در این فضا با دوقطبی ها در ارتباط بودند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز افزود: جنگ رسانه ای دشمن علیه ما جنگ تمام عیاری است که بعضی ها فقط آن را اغتشاش و اعتراض به حجاب می دانستند در صورتیکه جنگ جهانی و ترکیبی پیچیده ای علیه ما شروع شده است.

وی به برخی اقدامات شکست خورده دشمن در هواپیمایی، خط ریلی راه آهن و بازار اصفهان اشاره کرد و گفت: این ها می خواستند چند صدنفر در خط آهن تهران به شمال کشته شوند که افشا شد و در هواپیمایی هم اینکار را می خواستند انجام دهند.

یوسفی به حادثه شاهچراغ اشاره کرد و افزود: شبی که این حادثه اتفاق افتاد بمبی کشف و خنثی شد که اگر منفجر می شد مردم باید به بیابان ها پناه می بردند ولی متاسفانه با عده ای مواجه هستیم که فکرشان بسته است.

وی اظهار داشت: وقتی به این افراد می گوییم بمب خنثی شد و نیروهای امنیتی هوشیار بودند می گویند دروغ می گویید، شاهچراغ اتفاق می افتد می گویند کار خودشان بود ولی وقتی داعش فیلم و مستند نشان می دهند که کار ما بوده باز می گویند پس نیروهای امنیتی کجا بودند که نتوانستند کشف کنند.

وی گفت: امروز دشمن فهمیده راهی برای مقابله با جمهوری اسلامی نه به صورت مستقیم و نه نیابتی ندارد و اگر دست از شیطنت برندارند باید منتظر عقوبت کارهایشان باشند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز بیان داشت: امروز در این جنگ جهانی همه جانبه که هر روز گوشه ای از آن از نقش هر کشور منتشر و پخش می شود حکایت از این دارد که درگیر یک جنگ جهانی با محوریت رسانه هستیم.

وی گفت: امروز باید اهالی رسانه میدان دار این جنگ باشند و فعالان در این عرصه خط مقدم هستند و این نیروهای ارزشی مورد حمله و هجمه دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که امپراطوری رسانه ای تمام قد علیه ما قدعلم کرده و دفاع ما باید متناسب با نوع حمله دشمن باشد، افزود: حمله مجازی و اینترنتی با موشک قابل پاسخ نیست و دفاع باید متناسب با نوع حمله باشد و امروز شما در خط مقدم هستید و افسران این جنگ هستید و ما اگر تلاشی داشته باشیم در قالب فعالیت شما باید ظهور و بروز کند.

وی ادامه داد: امروز هنرمند ما خط مقدم است که اگر هر نوعی عمل کند نتیجه اش در اثر عملکرد این خط مقدم است.

یوسفی به اعلام نظر یکی از اندیشکده های آمریکایی اشاره کرد و اضافه کرد: این اندیشکده اعلام کرده که اگر حتی ۱۰ درصد از مردم هم طرفدار نظام جمهوری اسلامی باشند امکان شکست این نظام وجود ندارد به طوریکه در جنگ تحمیلی هم ۱۰ درصد همراهی با جنگ کردند در صورتیکه در پشت جبهه ها هم تعداد زیادی نقش آفرینی کردند.

وی گفت: این اندیشکده می گوید در حالیکه اکنون ۹۰ درصد مردم طرفدار نظام هستند ولو اعتراض هم دارند که با این حالت چگونه می خواهیم این نظام را شکست دهیم و باید به قدری این ها را بمباران کنیم که بدبخت و ندار هستید و سرمایه ها رفته و کشورتان ناامن هست را به صورت یک فضای مجازی در ذهن جوان ایجاد کنند.

یوسفی بیان داشت: هدف دشمنان تجزیه و سوریه سازی است و تمام برنامه های سوریه را می خواستند در ایران پیاده کنند یک به یک شکست خورد زیرا بهترین مردم را داریم و رمز ماندگاری حکومت هم همین مردمی بودن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha