استاندار خراسان رضوی: یک درصد از اعتبارات دستگاهها به ترویج فرهنگ شهادت اختصاص دارد

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: یک درصد از اعتبارات دستگاههای اجرایی به موضوع ترویج توسعه فرهنگ شهادت اختصاص دارد و آنها با هم‌افزایی می‌توانند این رقم را در برنامه‌های مشترک و به دور از موازی کاری هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: بر همین اساس لازم است تا برنامه های هر دستگاه و همچنین برنامه های مشترک نیز مشخص شود تا با برنامه ریزی مناسب به اجرا در آید.

وی بیان کرد: موضوع شهید و فرهنگ شهادت از دیدگاه ما دلی و اعتقادی است و اهمیت ترویج فرهنگ شهادت می تواند پیشران موضوعات فرهنگی در جامعه ما باشد.

استاندار خراسان رضوی افزود: خدمت کردن به مردم، بهترین راه انتقال فرهنگ است و دستگاه ها از طریق خدمات خود می توانند نسبت به ترویج فرهنگ ایثار تاثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: عناوین ترویجی می تواند در قالب فعالیتهای خدمت رسانی و فرهنگی مشخص شود و با این رویکرد باید وظایف متمرکز و غیر متمرکز دستگاهها مشخص و بر اساس آن برنامه ریزی شود.

نظری گفت: از سوی دیگر، باید خدماتی که در طول سال به جمعیت ایثارگران ارائه می شود، متمرکز باشد و با هم افزایی به بهترین وجه اجرا شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha