مردم ایران با هوشیاری دشمن را در حوادث اخیر همراهی نکردند

گرگان – ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مردم با هوشیاری در برابر اغتشاشات اخیر دشمن علیه کشور ایستادگی کرده و اجازه سوء استفاده را به دشمن ندادند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز پنجشنبه در یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان، افزود: مردم هوشیار کشورمان در جریان اغتشاشات اخیر ، به دعوت دشمن پاسخ مثبت ندادند.

وی ادامه داد: مردم اهداف شوم دشمنان را از به راه انداختن این اغتشاشات در کشور به خوبی می‌دادند و به شهادت رساندن طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی و ماموران نیروی انتظامی در کردستان از جمله اقدامات اغتشاشگران است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند "بساط اغتشاش جمع خواهد شد" افزود: مردم دل در گرو انقلاب دارند و برای حفظ و تداوم آن تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: دولت سیزدهم با وجود بدهی بجامانده از قبل تلاش می‌کند مشکلات اقتصادی را برطرف کند و با پشتوانه مردمی به این هدف خواهد رسید.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا ، گفت: شهدا ولی نعمت ما هستند چون خون پاک خود را فدای پایداری نظام کردند تا راه رسیدن به قله های بلند و بزرگ انقلاب اسلامی تسریع شود.

وی تاکید کرد: نمی توانیم جانفشانی و مقام با عظمت آنها را درک کنیم ولی برگزاری یادواره شهدای می تواند الگویی برای زنده نگه داشتن راه و اهداف والای آن ها باشد.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: نقش این نهاد مردمی و نقش بسیار ارزنده بسیج در هشت سال دفاع مقدس ملموس است و نیمی از شهدای این عرصه را بسیجیان تشکیل دادند که با پیروی از سیدالشهدا (ع) در برابر دشمنان نظام مردانه ایستادند.

وی با تاکید بر این که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و اگر می‌خواهیم از سیم خاردار دشمن عبور کنیم باید نخست از سیم خاردار نفس خود عبور کنیم، گفت: به تفکر بسیجی در جامعه نیاز داریم چون این تفکر است که نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده و موجب تداوم بالندگی آن می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha