۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84952050
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک سامانه بارشی روز جمعه و شنبه چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر روز جمعه تا پایان وقت شنبه یک سامانه بارشی ضعیف مناطقی از استان به ویژه شهرستان کوهرنگ را فرامی‌گیرد.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش‌بینی سامانه‌های پیش‌یابی حاکی از آن است که که سامانه بارشی پیش رو ضعیف بوده و هسته مرکزی آن برای شهرستان کوهرنگ و بخش‌هایی از شهرستان اردل است.

وی تصریح کرد: این سامانه در روز جمعه شهرستان کوهرنگ را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و در روز شنبه بیشتر مناطق استان را فرامی‌گیرد و پس از آنکه از استان خارج شد در روز دوشنبه کاهش نسبی دما شکل می‌گیرد و تا پایان هفته پدیده جوی خاصی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صبح روز پنجشنبه ایستگاه‌های کوهرنگ و بلداجی با کمینه دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان گزارش شدند.

نوروزی با بیان اینکه میانگین کمینه دما در استان نسبت به میانگین بلندمدت افزایش یافته است، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال دماها به طور متوسط یک و نیم سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha