استاندار تهران: تولید مواد لبنی ۱۸۰ هزار فرصت شغلی در اسلامشهر ایجاد کرده‌است

اسلامشهر - ایرنا - استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: تولید مواد لبنی ۱۸۰ هزار فرصت شغلی در اسلامشهر ایجاد کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان اسلامشهر که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اظهار داشت: اسلامشهر ظرفیت های خوب و ویژه ای دارد از ظرفیت های صنعتی تا ورزشی. همچنین وجود مراکز علمی و پژوهشی و دانش بنیان هم از دیگر ظرفیت های اسلامشهر است.
وی ادامه داد: اسلامشهر در حوزه تولید مواد لبنی در کنار تهران جایگاه خوبی دارد که همین حوزه ۱۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
به گفته فخاری، تولید ماهی های زینتی در اسلامشهر رواج دارد که نشان می دهد خود این شهرستان یک خلیج فارس کوچک است.
این مسئول افزود: این شهرستان به لحاظ جمعیتی اقوامی از آذربایجان، سیستان و بلوچستان، مازندران و کردستان دارد و می توان گفت اسلامشهر یک ایران کوچک است.
استاندار تهران مردم اسلامشهر را نجیب و ولایتمدار خواند و تسریع در ساخت مترو اسلامشهر و بیمارستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز/پنجشنبه/ به اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت سفر کرده است، لحظاتی پیش در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
پیش از این رئیس جمهور از ۲ طرح بیمارستان نیمه ساخت ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر و متروی این شهر بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در بهره برداری از این پروژه ها صادر کرد.
تا ساعتی دیگر هم قرار است آیت الله رئیسی در سالن ورزشی آپرین با مردم اسلامشهر دیدار کند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha