برتری شاهرود برابر نماینده تبریز در چهارمین روز رقابت‌های والیبال دسته یک جوانان

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: چهارمین روز رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور با برتری نصر امید شاهرود در برابر مس سونگون تبریز پایان یافت.

سعید طبسی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور، نصر امید شاهرود توانست با نتیجه سه بر دو از سد مس سونگون تبریز عبور کند.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود، ابراز داشت: مس شهر بابک با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب درنا لار ارومیه شد و در دیگر دیدار توپکا بابلسر نیز با همین نتیجه از زرین اسکان میاندوآب شکست خورد.

طبسی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، اظهار داشت: کندوان شمال نور توانست با نتیجه سه بر صفر ملوان تهران را شکست دهد، گل گهر سیرجان در برابر رعد پدافند سه بر صفر پیروز شد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه این دوره از مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، افزود: طلوع سپیدباران با نتیجه سه بر یک افق قم را شکست داد، فولاد مبارکه سپاهان نیز سه بر صفر شهرداری شهریار را مغلوب کرد.

وی با اشاره به اینکه هر روز هشت رقابت در ۲ سالن ولی‌عصر(عج) و امام علی(ع) برگزار می‌شود، ابراز داشت: دخانیات در رقابتی نزدیک سه بر دو چادرملو اردکان را از پیش رو برداشت.

طبسی با بیان اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

به گفته وی، در چهارمین روز از رقابت‌ها، تیم‌های عقاب نهاجا، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رازین پلیمر و مقاومت بسیج استراحت داشتند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha