نیروهای بومی هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی جذب شوند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: باید بخشی از نیروی انسانی ماندگار استان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی جذب شوند و اگر مصوبه‌ای در دولت در این خصوص گذرانده شود ضمانت اجرایی نیز پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده شامگاه چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان اداری استخدامی کشور اظهارداشت: گستره و پهناوری استان هرمزگان به ویژه مناطق محروم باید در حوزه جذب و توزیع نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی، ماندگاری‌ نیروهای غیرساکن هرمزگان در مناطق محروم به خصوص بشاگرد را دشوار دانست و گفت: باید یک‌ رقابت درون استانی یا شهرستانی برای مناطق محروم هرمزگان در جذب نیرو در نظر گرفته شود تا از چالش‌هایی مانند افزایش درخواست انتقالی به استان‌های دیگر جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، بر اساس موازین شرعی و اسلامی، عدالت را قرارگیری هر چیزی در جای مناسب خود دانست و بیان کرد: برخی عدالت را با مساوات اشتباه گرفته‌اند که امری اشتباه است و عدالت باید به معنای واقعی کلمه در مسائل مرتبط با استخدامی نیز لحاظ شود.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده؛ جذب نیروها از میان داوطلبان همان منطقه باعث ماندگاری و کاهش درخواست‌های انتقالی خواهد شد و بسیاری از آسیب‌ها و چالش‌های اداری را کاهش خواهد داد.

امام جمعه بندرعباس بر جبران کمبودهای نیروی انسانی مورد نیاز هرمزگان تاکید کرد و افزود: استان هرمزگان در بخش‌های مختلف نیازمند نیروی انسانی است که با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری هرمزگان این موضوع قابل حل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه بخش خصوصی سالم، راه را برای اقتصاد پویا در کشور هموار می‌کند، اضافه‌ کرد: باید در بالادست، قوانین و اسنادی تصویب شود که شاهد بروز چالش‌های ناشی از نبود همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی نباشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha