۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبر: 84951671
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان باید در جهاد تبیین علمدار باشند

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبر: 84951671
دانشجویان باید در جهاد تبیین علمدار باشند

خمین- ایرنا - مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان در پیشرفت های هسته ای، نانو، ژنتیک خط شکن بودند و این قشر به ویژه دانشجویان بسیجی باید در جهاد تبیین علمدار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «عظیم ابراهیم‌پور» عصر دوشنبه در اجتماع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی و مردم انقلابی خمین همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: وضعیت فضای مجازی نامطلوب و آموزش و پرورش و دانشگاه ها رها شده اند.

وی بیان کرد: در سراسر جهان هستی دو مکتب جبهه حق و جبهه باطل برای مدیریت جهان برنامه‌ریزی می‌کند.

سردار ابراهیم پور شیعه انقلاب اسلامی را مکتب جبهه حق دانست و ادامه داد: مکتب جبهه باطل یهود و شامل استکبار جهانی، نظام سلطه، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، وهابیت و جریان فراماسونری است.

مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شیعه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهان و غلبه بر استکبار جهانی به کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون نفر مسلمان در جهان نیاز دارد که وحدت بین شیعه و سنی استراتژی جبهه حق در آخرالزمان است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند.

سردار ابراهیم‌پوربا اشاره به ترور ۱۷ هزار شهید، یادآور شد: ۵۲ کودتا در اوایل انقلاب اسلامی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شد که کودتاهای نوژه، طبس، خلق مسلمان آذربایجان، خلق عرب اهواز، آمل، بابل، ترکمن، کومله، دموکرات و بلوچستان از جمله آنها هستند.

وی تصریح کرد: جبهه باطل که در این کودتاها و جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی شکست خورد، با نفوذ لیبرالسیم‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مقابل ایران اسلامی قرار گرفت که در نفود لیبرالسیم سیاسی فتنه ۷۸ طراحی شد و پس از آن فتنه‌های دیگر را آغاز کردند.

مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر، توضیح داد: دشمن و جبهه باطل از سال ۱۳۹۸ تاکنون جوانان و نوجوانان را در فضای مجازی برای فتنه جذب کرد.

وی گفت: درگیری مسلحانه با گروهک الاهوازیه در خوزستان، جیش‌العدل امتداد ریشه ریگی در زاهدان و تسخیر شهرهای سراوان و سرباز و همچنین درگیری در آذربایجان از دیگر نقشه‌های شوم دشمن در فتنه ۱۴۰۱ است.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه جبهه حق و باطل از بدو خلقت حضرت آدم (ع) تشکیل شد، گفت: حضرت آدم (ع) در جبهه حق و شیطان در جبهه باطل ظاهر شد.

فرماندار خمین نیز در این اجتماع گفت: انقلاب اسلامی با نیروی بسیج از تکانه های مختلف عبور می کند.

«حمید کمانکش» ادامه داد: دانشجو با شناخت درست مسیر کلید گشایش ها است و رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم از دانشجویان می خواهد که به بصیرت مجهز شوند و در شرایط حساس ایفای نقش کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha