پیگیری میدانی آخرین وضعیت پیشرفت راه‌آهن اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی

اردبیل-ایرنا- آخرین وضعیت پیشرفت پروژه راه آهن اردبیل امروز با حضور استاندار اردبیل، جمعی از مسئولان کشوری و استانی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سیدحامد عاملی،استاندار اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس‌ مجلس شورای اسلامی، خیراله خادمی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه و موانع و مشکلات موجود را به‌صورت میدانی پیگیری کردند.

این بازدید صبح امروز از ایستگاه راه‌آهن اردبیل آغاز شد و سپس حدود ۷۰ کیلومتر از مسیر ۱۰۲ کیلومتری با "برزین" روی ریل راه‌آهن مورد بازدید قرار گرفت و پیگیری میدانی بقیه مسیر تا میانه هم در قطعات مختلف انجام شد.

پروژه راه آهن اردبیل هم اکنون تنها پروژه ملی در مرحلله ریل گذاری است که ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و زیرساختی دارد.

بر اساس این گزارش در یک‌سال گذشته، پیگیری‌ و بررسی میدانی پیشرفت پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در فواصل زمانی مختلف توسط استاندار اردبیل و مسؤولان کشوری و استانی انجام و تصمیماتی برای سرعت‌بخشی و رفع موانع پروژه اتخاذ شده است.

پیگیری میدانی آخرین وضعیت پیشرفت راه‌آهن اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی

این هیات امروز همچنین از از پروژه چهاربانده سرچم- اردبیل بازدید کردند. تاکنون ۷۰ کیلومتر از این مسیر ۱۷۰ کیلومتری چهاربانده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha