۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84951429
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فروپاشی کانون خانواده هدف اصلی جنگ رسانه ای دشمن است

کرج - ایرنا - امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت: فروپاشی و ایجاد بحران در کانون خانواده ها از اهداف اصلی دشمنان در جنگ رسانه ای علیه ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: دشمنان در این جنگ رسانه ای بدنبال آسیب و تخریب نیروی انسانی جامعه هستند و متولیان فرهنگی باید نقشه دشمن را شناسایی و با برنامه ریزی خنثی کنند.

وی تاکید کرد: بر این اساس لازم است تا تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مسوول از ظرفیت ها در جهت تحکیم بنیان خانواده استفاده کنند.

وی انجمن اولیا و مربیان مدارس را از ظرفیت های اثرگذار برای تحکیم خانواده ها دانست و اظهار داشت: این انجمن زمینه پیوند عمیق تر والدین با مدرسه برای کاهش آسیب ها و تقویت کانون خانواده فراهم می کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های متزلزل و طلاق بیشترین آسیب ها را در شرایط کنونی دارند، خاطرنشان کرد: بنیان خانواده باید تقویت شود و این امر مهم از مدارس با همکاری انجمن اولیا مربیان صورت گیرد.

حسینی معتقد است که اگر مسوولان و در شورای فرهنگ عمومی هزینه نشود در کف خیابان هزینه می شود و باید با برنامه ریزی و کار فرهنگی در مقابل اقدامات دشمن ایستاد.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: باید قبول کنیم برای آموزش و پرورش کم گذاشتیم اما بایستی ذهنیت ها را با تفریحات سالم، ورزش و اردوها تغییر دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha