۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84951350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقشه معاندان در تعطیلی مدارس ناکام ماند

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: نقشه‌های شوم دشمنان ملت و معاندان و بدخواهان نظام در امر ممانعت از تحصیل دانش آموزان در مدارس این شهرستان ناکام و خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ضرغام مردانی روز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین با موضوع نشست دوم سواد رسانه ای ویژه مدیران و مشاوران مدارس شهرستان گناوه افزود: دشمنان نظام و انقلاب که نمی‌توانند پیشرفت کشور و ملت را در عرصه های مختلف از جمله در عرصه آموزش و پرورش ببینند، به دنبال این بودند که با استفاده از تبلیغات گسترده در فضای مجازی و ماهواره، دانش آموزان را برای رفتن به مدرسه بی میل کنند اما با همکاری قشر فرهنگی با شکست مواجه شدند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و مدیران مدارس باید در قبال تحرکات شبانه روزی رسانه ای دشمن که فرزندان ما را نشانه گرفته ، بهتر عمل کنند که برگزاری همایش، تولید محتوای با کیفیت و دوره های آموزشی از جمله کارگاه سواد رسانه‌ای خیلی حائز اهمیت است

مردانی عنوان کرد: مدیران شرکت کننده، مباحثی که در این کارگاه آموزشی مطرح می شود به دانش آموزان و همچنین اولیا انتقال دهند.

وی برگزاری اردوها را در این برهه برای دانش آموزان ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان در ۲ سال ایام کرونا از مدرسه دور و در فضای مجازی حضور داشتند، تولید محتوا و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در اردوها باعث ایجاد نشاط و شادابی آنها می شود.

همایش جهاد تبیین با محوریت سواد رسانه ای ویژه مدیران و مشاوران مدارس گناوه با حضور دکتر شریعتی کارشناس سواد رسانه و فضای مجازی استان بوشهر در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

برای شرکت کنندگان در این همایش که به همت مدیریت آموزش و پرورش، حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، فرهنگی هنری و سازمان دانش آموزی برگزار شد، گواهی دوره اعطا می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha