خدمت‌ به ساکنان مناطق محروم از ماموریت‌های اصلی سپاه است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان، خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اهالی ساکن مناطق روستایی، مرزی و مناطق کم‌برخوردار را از ماموریت‌های اصلی این نهاد انقلابی دانست و گفت: سپاه و بسیج خادم ملت هستند و خدمت به مردم را مایه افتخار خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ملک شاهکوهی روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار دهمین بیمارستان تخصصی صحرایی بسیج جامعه پزشکی گلستان در شهر مرزی اینچه‌برون گنبدکاووس گفت: خدمات سپاه در قالب بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی و در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آبرسانی، ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر، خانه عالم، جاده بین مزارع و خدمت‌رسانی به عشایر در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی که از پیشرفت‌ و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف ناراحت هستند می‌خواهد با حمایت از اغتشاشات و برخی اقدامات تروریستی به نظام ما آسیب بزنند.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: دشمنان انقلاب به دنبال خدشه وارد کردن به دستاوردهای انقلاب و وحدت اقوام و مذاهب و در نهایت ناامید کردن مردم در ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: در حوادث و اغتشاشات اخیر دشمن روی نسل جوان و دانشگاهی ما که کمتر از ۳۰ سال داشتند، برنامه ریزی کرده بود اما خوشبختانه ۹۹ درصد جوانان ما با این نقشه‌ دشمن همراهی نکردند.

وی با اشاره به وحدت و انسجام خوب بین اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در گلستان گفت: وحدت مردم این استان به نماد ملی تبدیل شده و باید مراقب آن در برابر توطئه‌های دشمنان باشیم.

سردار ملک افزود: اگر دشمن در اهداف ضد وحدت خود موفق شود امنیت ملی ما آسیب می‌بیند بنابر این همه باید مراقب وحدت و انسجام فعلی حاکم در کشور و استان گلستان که به برکت هوشیاری و تلاش علمای و روحانیون شیعه و سنی و معلمان و استادان و دیگر اقشار به دست آمده، باشیم.

خدمت‌ به ساکنان مناطق محروم از ماموریت‌های اصلی سپاه است

به گزارش ایرنا، دهمین بیمارستان تخصصی صحرایی جامعه بسیج پزشکی استان گلستان پاسداشت شهید مدافع سلامت عبدالله عباسی و شهدای غواص به مناسبت هفته بسیج به مدت سه روز در دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه شریفه شهر مرزی اینجه‌برون‌ از توابع گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد.

بخش داشلی برون گنبدکاووس با سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارای ۳۰ روستا و یک نقطه شهری است که در طول نوار مرزی ۱۴۵ کیلومتری ایران و ترکمنستان در شمال این شهرستان گسترده شده و اکثریت قریب به اتفاق ۲۶ هزار نفر ساکنان آن را ترکمن‌های اهل سنت تشکیل می‌دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha