کارشناس فوتبال: ترکیب ایران برابر ولز باید سرعتی و هجومی باشد

اصفهان - ایرنا - رضا تاج پیشکسوت فوتبال و کارشناس این رشته گفت: ترکیب ایران برابر ولز در بازی دوم خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید سرعتی و هجومی باشد.

تاج درباره بازی دوم پیش روی ایران با ولز در چارچوب رقابت های جام جهانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ولز همچون انگلیس تیمی سرعتی است که از کناره های زمین و موقعیت های هوایی نیز بخوبی بهره می برد لذا اتخاذ شیوه مناسب دفاعی برای جلوگیری از گل خوردن و حملات سرعتی متعدد باید در دستور کار کارلوس کی‌روش سرمربی کشورمان باشد.

وی با بیان اینکه نباید بازی دفاعی محض را رو در روی این حریف داشته باشیم، ادامه داد: در این صورت ممکن است نتیجه بدی در انتظار ایران باشد.

این کارشناس اصفهانی فوتبال با اشاره به مسابقه تیم‌های ولز و آمریکا که با نتیجه یک بر یک پایان یافت، تصریح کرد: هر ۲ حریف نشان دادند که قوی و منسجم هستند و بازی سرعتی و زیبایی را به نمایش گذاشتند بنابراین ما نیز برای این تیم ها و بخصوص حریف اروپایی باید با چیدمان منطقی و سرعتی پای به میدان بگذاریم.

تاج درباره شکست ایران در مصاف نخست اظهارداشت: به نظر می‌رسد بازیکنان در دیدار با انگلیس شرایط روحی خوبی مناسبی نداشتند و امیدواریم این وضعیت جبران شده باشد و در مدت باقی مانده نیز با روحیه مناسب برای رویارویی با حریف بعدی آماده شوند.

وی درباره دیدار عربستان و آرژانتین که با شگفتی سازی و پیروزی ۲ بر یک تیم آسیایی به پایان رسید نیز گفت: عربستان بازی بسیار خوب و جذابی به نمایش گذاشت و در تله آفساید گیری بخوبی عمل کرد، ما نیز توانایی زیادی داریم و با تلاش و چیدمان خوب می‌توانیم موفق ظاهر شویم.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب انگلیس شد، تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ولز برود.
ایران در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha