نماینده تربت حیدریه: نیروهای انقلاب نهضت خدمت‌رسانی به مردم را افزایش دهند

تربت‌حیدریه- ایرنا- نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلاب نهضت خدمت‌رسانی به مردم را افزایش دهند تا پیوند مردم با حاکمیت در لایه‌های بالای نظام، عمیق‌تر شود.

به گزارش ایرنا، محسن زنگنه روز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: شهید سلیمانی نماد خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بود و باید خدمت صادقانه، اخلاق‌مدارانه و بی‌منت برای مردمی که در همه صحنه‌ها و میدان‌ها حاضر و ناظر بوده و هستند ادامه یابد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات ناجوانمردانه در اغتشاشات اخیر به مدافعان امنیت، مبین اوج عجز و ناتوانی دشمنان نظام اسلامی است زیرا آنها گمان می‌کنند ملت ایران از کشته شدن و شهادت هراس دارد.

زنگنه افزود: جریان مذهبی و انقلابی در کشور پا برجاست و به شایعات و شبهات فضای مجازی نباید توجه کرد و البته مردم از ناکارآمدی‌ و مشکلات اقتصادی گلایه‌مند هستند و بر ماست تا نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات صورت گرفته در این حوزه انتخابیه اشاره کرد و ادامه داد: به جز در جلگه رخ، تقریبا تمام راه‌ها در کل منطقه تربت‌حیدریه آسفالت شده و همچنین ۱۵ میلیارد تومان برای ورودی‌های تربت‌حیدریه اختصاص یافته و نیز ورودی تربت حیدریه از سمت گناباد هم در مرحله مناقصه به پیمانکار واگذار شده و همچنین ورودی شهر از سمت زاوه نیز در دست احداث است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: تقریبا طرحهای راهداری به اتمام رسیده است و جاده رباط سنگ، کدکن به ماروس دارای ردیف ملی شده و کدکن را از بن بست خارج می‌کند.

زنگنه افزود: در حوزه نفت با توجه به این که مخازن این منطقه صادراتی شده است و خط لوله تابش (رفسنجان به مشهد) هم از این مسیر می‌گذرد می‌توانیم ساخت صنایع پتروشیمی را در منطقه شروع کنیم و بر همین اساس مجوز ساخت مینی پالایشگاه ۲۰ هزار لیتری دریافت شده است که با تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی، این خطه به قطب صنایع بهداشتی شرق کشور تبدیل می‌شود.

وی همچنین از ورود پنج سی‌.تی‌.اسکن با امکانات کامل و مدرن به کشور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، یکی از این دستگاه‌های مدرن و پیشرفته به تربت‌حیدریه اختصاص یافته‌ است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha