کنجکاوی نابجای رانندگان در کنگاور ۴ کشته و ۱۱ مصدوم بجای گذاشت

کرمانشاه- ایرنا- کنجکاوی نابجای تعدادی از رانندگان در گردنه بیدسرخ کنگاور، منجر به تصادف مرگبار و جان باختن چهار تن و مصدومیت ۱۱ نفر شد.

به گزارش ایرنا، مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این ارتباط توضیح داد: حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امشب سه شنبه اول آذرماه یک دستگاه تریلر در گردنه بیدسرخ کنگاور قیچی کرده بود و سپس تعدادی از رانندگان عبوری برای کمک به راننده و خارج کردن وی از کابین و از روی کنجکاوی در اطراف محل حادثه تجمع کردند.

«اکبر آزادی» به خبرنگار ایرنا افزود: پس از تجمع این افراد یک دستگاه تریلر دیگر نیز که بار سنگ داشت به دلیل ناتوانی راننده در کنترل و مواجه شدن ناگهانی با جمعیت زیاد با آنان برخورد کرد که در نتیجه این حادثه سه تن از سرنشیان یک دستگاه پراید در دم جان باختند و یک مصدوم دیگر این خودرو به بیمارستان شهید چمران کنگاور منتقل شد اما در بیمارستان جان باخت.

کنجکاوی نابجای رانندگان در کنگاور ۴ کشته و ۱۱ مصدوم بجای گذاشت

وی در مورد سایر مصدومان این حادثه نیز گفت: چهار تن از مصدومان با خودرو شخصی به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند و یک مصدوم دیگر به بیمارستان شهید چمران کنگاور انتقال یافت و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

آزادی دلیل اصلی این حادثه را سهل انگاری و کنجکاوی نابجای شهروندان و رانندگان و غفلت آنان از خطرات احتمالی در چنین مکانهایی دانست و افزود: تجمع و حضور نابجای این افراد و دیدم کم راننده تریلر منجر به بروز این حادثه مرگبار شد.

شهرستان کنگاور با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شر ق کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha