توزیع ۱۴ هزار بسته در استان مرکزی در رزمایش جهادگران فاطمی

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۴ هزار بسته کمک مومنانه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ تهیه و در اختیار جامعه هدف این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح پایگاه بسیج شرکت سیمان ساوه و در جمع مدیران و کارگران این مجموعه افزود: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران با اطاعت از ولایت فقیه میدان‌های مبارزه را تبدیل به میدان جهاد کرده و بسیج محصول جهاد فی سبیل الله است که در دل تهدیدات اقیانوسی از فرصت ها خلق کرده است.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نگاه حکیمانه و دوراندیشی که برای تشکیل بسیج داشت، دست به طلوع خورشید تابنده انقلاب اسلامی زد و بسیج همچون خورشید برای همه منشا خیرات و برکات فراوانی است.

سردار کریمی با بیان اینکه به برکت حضور جوانان خلاق و با انگیزه در کشور، بسیج یک نیروی پایان ناپذیر، کارآمد و قدرتمند است، گفت: کار بسیج نجات بخشی و رفع کننده مشکلات است و بسیج همواره برای رفع مشکلات در صحنه حضور دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم گام دوم انقلاب فراگیر کردن تفکر بسیجی در همه بخش های کشور است و با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی می توان موانع و بحران های ایجاد شده اردوگاه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی را خنثی و بی اثر کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران ظهور عینی بزرگترین تقابل انقلاب اسلامی با جبهه استکبار در حال افول و یا تقابل بین اسلام و کفر است، گفت: آمریکا در مقابل ملت ایران شکست های سریالی خورده و ملت ایران با روحیه بسیجی و جهاد همه جانبه از این میدان نبرد موفق بیرون خواهد آمد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha