فن‌دایک: اکوادور در ضد حمله خطرناک است

تهران- ایرنا- مدافع نامدار تیم ملی فوتبال هلند گفت: در بازی برابر سنگال به قهرمان آفریقا بیش از حد اجازه طراحی حمله را دادیم. این مشکل باید مقابل اکوادور حل شود زیرا آنها در ضد حمله خطرناک هستند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال هلند در نخستین بازی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد تیم سنگال قهرمان آفریقا را با ۲ گل شکست دهد و در کنار اکوادور با سه امتیاز مدعی صعود از گروه نخست باشد. تیم اکوادور نیز در افتتاحیه جام جهانی قطر را با همین نتیجه شکست داد.

پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال سنگال و هلند ویرجیل فن‌دایک در گفت وگو با شبکه هلندی NOS از سختی‌های بازی با قهرمان آفریقا گفت. او با بیان اینکه به روند رو به رشد تیم هلند امیدوار است افزود: در بازی برابر شیرهای ترانگا بیش از حد به شاگردان آلیو سیسه ضد حمله دادیم و این تیم را در معرض خطر قرار داد. در بازی‌های بعدی باید این مشکل حل شود و قدرتمندانه ظاهر شویم.

مدافع سرشناس تیم ملی فوتبال هلند ادامه داد: نباید در بازی‌های دیگر جام جهانی داستان بازی سنگال تکرار شود چون به نقطه ضعف برای ما تبدیل می‌شود. اجازه ضد حمله را به تیم حریف نخواهیم داد چون می‌دانیم که نقطه قوت تیم اکوادور ضد حمله است.

تیم ملی فوتبال هلند روز جمعه چهارم آذرماه به مصاف اکوادور خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha