۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84950260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه:  تولیدکنندگان بسیجی حمایت شوند

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: بسیجیانی که در عرصه تولید بویژه در منازل خود ایجاد اشتغال می‌کنند باید مورد حمایت همه جانبه مسئولان قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله افزود: بسیج از آغاز انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، سازندگی، ایام کرونا و مقابله با فتنه‌های دشمنان حضوری چشمگیر داشته‌اند و نقش می آفریند.
وی با اشاره به فرصت‌های ایجاد شده از جمله بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت: مسئولان مربوطه باید زمینه و بستر لازم را برای تولید کنندگان فرش دستباف در چنین رویدادهایی فراهم کنند.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: بسیج در مقطع کنونی به عنوان مدافع حریم ولایت و امنیت مردم همراه با دیگر نیروهای نظامی و امنیتی در برابر اغتشاشگران داعشی نقش خود را بخوبی ایفا کرده و حتی عده‌ای از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی به همت بانوان بسیجی گناوه در ۳۵ غرفه شامل محصولات صنایع دستی و بومی و موادغذایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه ثارالله گشایش یافت.

این نمایشگاه به مدت سه روز تا ۹ شب روی علاقمندان باز است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha