آرامش حاکم بر گلستان نتیجه همراهی علمای شیعه و سنی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده سپاه نینوای گلستان با قدردانی از حضور علمای شیعه و اهل سنت در جهاد تبیین گفت: آرامش و امنیت حاکم در استان نتیجه همراهی علما در کنار اساتید، معلمان و مسوولان دلسوز در راستای روشنگری جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ملک‌شاهکویی روز دوشنبه در همایش استانی نغمه سرایان اهل سنت به میزبانی گنبدکاووس اظهارداشت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) بر مبنای وظیفه خود در ۲ ماه اخیر برای حفظ آرامش کشور تلاش کردند اما بدون همکاری علما، بزرگان، اساتید و مسوولان در روشنگری جوانان موفقیت های امروز حاصل نمی‌شد.

وی با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا ۵ آذر)، گفت: سپاه از جمله برکات تشکیل بسیج مستضعفان در ۴۳ سال قبل به فرمان امام خمینی (ره) بود که آثار آن همچنان در کشور محسوس است و امروز با اقتدار در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج در چهار دهه گذشته در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

سردار ملک شاهکویی چاره حل مشکلات کشور را استفاده از تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: تمام افرادی که با قلم، کار و تولید خود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند، بسیجی هستند.

آرامش حاکم بر گلستان نتیجه همراهی علمای شیعه و سنی است

سردار ملک شاهکویی با تاکید بر روشن بودن موتور دشمن برای فتنه آفرینی در ایران اسلامی گفت: منکر وجود مشکلات و اشکالات در کشور نمی‌شویم اما به جای طرح این مشکلات برای دشمن باید خودمان برای وحدت و همدلی برای حل آنها تلاش کنیم.

وی از خانواده و معلمان خواست با آگاه سازی فرزندان ایران اسلامی مانع حضور آنان در خیابان‌ها و سردادن شعارهای ضد انقلاب شوند چرا که ۹۰ درصد جوانان و نوجوانان دستگیر و یا ارشاد شده در جریان اغتشاشات اخیر اصلا از واقعیت‌ها مطلع نبودند و فقط با تحریک فضای مجازی و شبکه‌های معاند به خیابان‌ها آمدند.

سردار ملک شاهکویی تاکید کرد: تمام افرادی که دست همراهی به دشمن در جریانات اغتشاشات اخیر در کشور و استان داده بودند شناسایی شدند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

در این همایش از تعدادی از خانواده معظم شهدا هم با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha