۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84950156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: بسیج بازوی توانمند نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار کشور است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر بسیج را بازوی نظام و دولت در مسیر پیشرفت و اقتدار کشور و عبور از چالش ها و محرومیت ها دانست و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیج، یادگار بزرگ و درخشان امام راحل (ره) و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است. 

به گزارش ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز سه‌شنبه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیح را تبرک گفت و اظهار داشت: حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران هشت سال دفاع مقدس نیست و امروز حضور این نهاد ارزشمند مردمی در حیات پر برکت انقلاب اسلامی مشهود است.

در ادامه این پیام آمده است: امروز بیش از هر زمان، بسیجیان این دلباختگان و عاشقان و رهروان واقعی راه روشن شهدای گرانقدر و امام خمینی(ره)، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) با قدرت ایمان، عزم و اراده محکم و خلل‌ناپذیر، در مقابل دشمنان می‌ایستند.

این پیام می‌افزاد: بسیجیان در گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویایی با اشرار و آشوب‌طلبان همواره با صلابت ایستادگی کرده و الگویی نمونه و بی‌نظیر در این عصر و نسل برای همه جهانیان هستند.

در ادامه پیام آمده است: بی‌تردید با الهام از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و حرکت در مسیر سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، باید نسبت به گفتمان‌سازی، تحول‌خواهی، تقویت روحیه خودباوری و کار جهادی گام برداشته و تمامی تهدیدها علیه انقلاب اسلامی را به فرصتی طلایی برای رشد و ترقی هر چه بیشتر تبدیل کنیم.

به گزارش ایرنا؛ هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد و ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان ملایر در حال اجرا است.

امید آن دارم که به لطف الطاف حکیمانه الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، بتوانیم در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت کشور و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha