۱ آذر ۱۴۰۱، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84949997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح دکوسنتر با ۱۳ هزار میلیارد ریال در اردبیل

اردبیل-شهردار اردبیل گفت: طرح دکو سنتر (طرح تجاری و مسکونی) با ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در اردبیل در دست اجرا است.

محمود صفری روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طرح مشارکتی دکوسنتر اردبیل با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بازار مبل و تولید این محصول در حال فعالیت است، مقرر شد تا این طرح به صورت تجاری و مسکونی در قالب ۲ برج ۱۸ طبقه در ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال اجرایی شود.

شهردار اردبیل از آماده‌سازی شهر اردبیل برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبر داد و گفت: اهمیت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ قابل چشم‌پوشی نیست و نیاز است که همه برای برگزاری این رویداد و بهره‌برداری مطلوب از آن آماده شوند.

وی با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه‌های مختلف در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ آماده است افزود: سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس‌های عمومی ساماندهی شده‌اند و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده می‌شوند.

صفری ادامه داد: در حوزه تبلیغات شهری و محیطی، شهرداری اردبیل آمادگی دارد از تمام امکانات در جهت مردمی سازی رویداد استفاده کند.

وی گفت: ما در شهرداری اردبیل به اهمیت گردشگری واقف هستیم و هر رویدادی که با محوریت گردشگری در شهر اردبیل برگزار شود با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری می‌کنیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده موجب پیشبرد طرح‌های عمرانی شهر می‌شود افزود: توسعه پایدار شهری از محل مالیات بر ارزش افزوده میسر می‌شو و مالیات بر ارزش افزوده منبع مهمی برای تامین درآمدهای شهرداری‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طرح‌های احداثی از محل درآمدهای مالیاتی به شهروندان معرفی می‌شود، افزود: با معرفی این طرح‌ها، شهروندان آثار مالیات پرداختی خود را در شهر لمس می‌کنند.

صفری اجرایی شدن طرح بازار آهن‌فروشان، ساماندهی رودخانه‌های بالیخلوچای و نوران‌چای، فسخ قرارداد طرح تیراژه و تعیین تکلیف آن، نوسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان و ترمیم ۲ کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در یک سال گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha