دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای توقف عملیات مقاومت / جهاد اسلامی : راه به جایی نمی برید

تهران- ایرنا- «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب گفت: رژیم صهیونیستی بیهوده با تداوم یورش‌ها و ارتکاب جنایت‌های مکرر علیه ملت فلسطین، برای توقف مقاومت بیهوده تلاش نکند.

به گزارش ایرنا، المدلل در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری "فلسطین الیوم" گفت:ادامه ارتکاب جنایت و تعدی رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در کرانه باختری، هرگز موجب نخواهد شد که مردم فلسطین دست از مقاومت بردارند.

وی مقاومت را تنها را مقابله با تندروی رژیم صهیونیستی و پاسخ به جنایت تل آویو در حق مردم فلسطین دانسته است.

این مقام جهاد اسلامی افزود که دیگر یورش به اردوگاه‌های فلسطینی به ویژه در استان جنین، تفریح نیروهای اشغالگر اسرائیلی تا دندان مسلح نیست و این مسأله را امروز جهان نظاره می کند.

المدلل به تاریخ مبارزه جنین اشاره کرد و گفت که این منطقه از زمان شهید عزالدین القسام بیانگر تاریخ مبارزات فلسطین و هم‌رزمانش بوده و اکنون نیز گردان‌های جنین پرچم مقاومت را برافراشته و مقاومت را از یک تشکیلات به یک حالت جمعی انقلابی تبدیل کرده است.

المدلل افزود که رژیم صهیونیستی در حال حاضر به علت عملیات‌های مقاومت با بحران‌های مکرر روبه رو است و جنین به کابوسی برای تل آویو تبدیل شده است.

وی از آمادگی گروه‌های فلسطینی در سایه احتمال تشکیل کابینه افراطی (رژیم صهیونیستی) برای درگیری و رویارویی شدید با صهیونیست‌ها خبر داد.

این مقام حماس در پاسخ به "ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه خودروی بمب‌گذاری شده در جنین برای حمله به نظامیان اسرائیلی تجهیز شده بود" نیز گفت: مقاومت همواره در حال پیشرفت و تحول درخلق ادوات و توان نظامی خود است.

وی افزود: همین تحول در نوآوری موجب شده که رژیم اشغالگر با کابوسی ترسناک روبه رو باشد، چرا که این رژیم می‌بیند که مقاومت از سنگ به چاقو سپس به گلوله و زیر گرفتن با خودرو و استفاده از سلاح سرد و خودروی بمب‌گذاری شده تغییر کرده است.

وی گفت که همین امر موجب شده است که رژیم اشغالگر پیش از یورش به شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی حساب شده کار کند.

المدلل خاطر نشان کرد: همین امر تأییدی بر این است که مقاومت دارای اراده قوی برای ادامه درگیری با رژیم اشغالگر و توسعه ابزارهای رزمی آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت همه گزینه‌ها برای مقابله با دشمن مطرح است، این حق مقاومت است و هرگز از مسیر خود در دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات آن منصرف نخواهد شد.

سخنان المدلل در حالی بیان می شود که وزارت بهداشت فلسطین روز دوشنبه از شهادت یک نوجوان دبیرستانی در جریان یورش به شهر جنین خبر داد.

این جوان که محمود السعدی نام داشته روز دوشنبه در نتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها در جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha