۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84949814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مونت: بازی با انگلیس برای ایرانی‌ها بسیار سخت بود

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: بازی با ما، برای تیم ملی ایران بسیار سخت بود و ما هم عرصه را برای آنها تنگ کردیم.

به گزارش ایرنا، میسون مونت پس از برتری انگلیس برابر ایران، اظهار داشت: در دیدار برابر ایران بسیار تاثیرگذار بازی کردیم و می‌دانیم که باید برابر آمریکا چگونه بازی کنیم. برتری برابر ایران آغاز خوبی بود و توانستیم ۶ گل به ثمر برسانیم. می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم.

وی درباره افزود: در دقایق ابتدایی دیدار برابر ایران به خاطر مصدومیت دروازه‌بان این تیم زمان زیادی را از دست دادیم. این اتفاقات رخ می‌دهد و باید برای آن آماده باشیم. در هر صورت ما تلاش کردیم تا بهترین بازی را داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان کرد: الان در گروه در موقعیت خوبی قرار داشته و در بهترین حالت آمادگی خود هستیم و می‌توانیم در ادامه هم برابر تیم‌های دیگر بازی‌های خوبی داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه ایران مطابق تصورات انگلیس بازی نکرد، گفت: باید برای همه تیم‌ها احترام قائل شویم. این بازیکنان بسیار تاثیرگذار بازی کردند و ما هم تلاش کردیم همه تاکتیک‌های خود را در زمین اجرا کنیم. توانستیم برای حمله کردن و گل زدن به ایران زمان مناسب را پیدا کنیم. هر چند ما برای آنها شرایط را دشوار کردیم و این بازی برای تیم ملی ایران سخت بود.

مونت خاطرنشان کرد: فضای ورزشگاه عالی و برای اولین بازی در جام جهانی در کنار هواداران تجربه شگفت انگیزی بود. به این روند ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که بازی‌های دشوار دیگری داریم. باید در همه بازی‌ها بسیار قوی ظاهر شده و پیروز میدان باشیم.

تیم ملی انگلیس در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۶ بر ۲ ایران را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha