۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84949748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه "ایران قوی" در ملایر گشایش یافت

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبر: 84949748
نمایشگاه "ایران قوی" در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای علمی، نظامی و اقتصادی ارتش با عنوان "ایران قوی" همزمان با هفته بسیج روز دوشنبه با حضور مسئولان محلی در شهرستان ملایر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر روز دوشنبه در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با ۶۰ غرفه به مدت یک هفته در سالن ورزشی الغدیر دایر شد.

سرهنگ پاسدار "رضا پیرحیاتی" افزود: این نمایشگاه در راستای برگزاری کنگره ۲۸۴ شهید ارتش این شهرستان در هفته بسیج دایر شده و مین‌های تخریبی زمان جنگ، تله‌های انفجاری داعش در منطقه و دیگر ادوات جنگی و نظامی و فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: همچنین فعالیت‌های نمایشگاهی از یگان‌های مختلف ارتش، مرکز آموزش شهدای مهندسی نزاجا، گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نزاجا، گروه پدافند هوایی خنداب، گروه پدافند هوایی ۹۹ خنداب، تیپ رزمی مهندسی ۴۳ امام علی(ع)، فرهنگی و هنری سپاه ناحیه ملایر، دانشکده فنی خواررمی، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، مرکز رشد بسیج مهندسی و آموزشگاه نقاشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه "ایران قوی" در ملایر گشایش یافت

سرهنگ پاسدار پیرحیاتی بیان کرد: ۱۸ غرفه نمایشگاهی و مابقی میز نمایشگاهی است که از امروز به مدت یک هفته تا پنجم آذر نمایشگاه دستاوردهای نظامی، علمی و اقتصادی برای بازدید عموم دایر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دستاوردهای ارتش در عرصه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی، خدمات مهندسی، پیشرفت‌ها و اختراعات علمی بسیجیان در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است، گفت: در سالن جنبی این نمایشگاه نیز با دبیری بسیج سازندگی نمایشگاه اقتصادی مقاومتی با حضور کارآفرینان این شهرستان دایر شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر برپایی این نمایشگاه را یکی از برنامه‌های جنبی کنگره شهدای ارتش و خلبان شهرستان ملایر عنوان کرد و افزود: در راستای برگزاری کنگره شهدای ارتش پنج کمیته تشکیل شد و این کمیته‌ها موظف به اجرای برنامه‌های متنوع یکماهه تا روز برگزاری کنگره شهدا شدند که تاکنون برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی همچون مسابقات کشوری تکواندو و ووشو برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد که در این راستا ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha