۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84949435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده حقوقی ۳۰ میلیارد ریالی در سنندج به صلح و سازش ختم شد

سنندج- ایرنا- معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: یک فقره پرونده حقوقی به مبلغ  ۳۰ میلیارد ریال با همکاری صلح یار سنندجی، منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کردستان ، بهادر اسدی روز یکشنبه اظهار داشت: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌ بر صلح و سازش در پرونده‌ها، پرونده حقوقی تقسیم ترکه ظرف مدت ۱۰ روز منجر به سازش شد.

وی افزود : در این پرونده ، وراث با دادخواست تقسیم ترکه به دادگستری شهرستان سنندج خواستار تقسیم ماترک خود که یک باب ملک مسکونی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بود ، شدند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان ادامه داد: وراث سپس با مراجعه به ستاد صبر سنندج و استفاده از ظرفیت صلح یاران در این خصوص و با ارجاع موضوع به صلح یار فعال ستاد و معتمد محل، ظرف کمتر از۱۰ روز منجر به صلح و سازش و در نتیجه مختومه شدن این پرونده حقوقی شد.

اسدی با اشاره به افزایش سالانه ورودی پرونده‌ها به دادگستری، اضافه کرد: ورود فعال «صلح یاران» به عرصه صلح و سازش در جامعه ، باعث کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری شده است و این مهم تحقق دیگر اهداف دستگاه قضایی در سند تحول را به دنبال خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha