واکنش دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه به توپ جام جهانی

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه گفت: دروازه‌بان‌ها در مسابقات جام جهانی با شرایط سخت‌تری روبرو هستند زیرا توپ‌های این جام سریع‌تر حرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ، سرخیو روچت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دروازه‌بان‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کار سخت‌تری روبرو هستند، زیرا توپ‌ها با سرعت فزاینده‌ای حرکت می‌کنند.

فیفا گفته است که توپ جدید که الرحیله یا به زبان عربی «سفر» نام دارد، سریع‌تر از هر توپ دیگری در تاریخ مسابقات حرکت می‌کند.

روچت ادامه داد: سال به سال، شرایط برای مهاجمان و برای ما دروازه‌بان‌ها بسیار سخت‌تر می‌شود. این یک توپ بسیار سریع است. ما باید خود را با حرکت این توپ تطبیق دهیم.

واکنش دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه به توپ جام جهانی

این بازیکن ۲۹ ساله که برای تیم ناسیونال بازی می‌کند، خود را به عنوان دروازه‌بان اول به دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه معرفی کرد. فرناندو موسلرا ۳۶ ساله، کهنه سرباز سه دوره جام جهانی است که در این دوره روی نیمکت نشست.

دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه عنوان کرد: گروه بسیار خوبی داریم. در کیفیت آن شکی نیست. یک جو خوب می‌تواند تاثیر خوبی روی تیم داشته باشد. اما وقتی زمان کار فرا می‌رسد، ۱۰۰ درصد روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز می‌کنیم. تیم اروگوئه با ترکیبی از جوانی و تجربه وارد قطر شده است.

وی درباره اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال در این هفته مقابل کره جنوبی گفت: برای دریافت توپ‌های تهاجمی سون هیونگ مین آماده‌ام. سون بازیکن توانمندی و مدت زیادی است که بازی‌های او را می‌بینم و ارزیابی می‌کنم.

اروگوئه و کره جنوبی پنجشنبه این هفته به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha