اصولی: شرایط برای موفقیت تیم ملی فراهم است

دوحه -ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار تیم ملی برابر انگلیس گفت: برای بازی بزرگ امروز همه چیز فراهم است تا تیم ملی ایران بازی درخشانی را به نمایش بگذارد.

احسان اصولی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بازی بزرگ امروز همه چیز فراهم است تا تیم ملی ایران بازی‌های درخشانی را در جام جهانی به نمایش بگذارد. در این چند انرژی مثبت زیادی از سوی مردم به تیم ملی تزریق شده و امیدوارم تیم ملی با دعای ۸۰ میلیونی ایرانی از آزمون دوحه سربلند بیرون بیاید. اعضای تیم و کادر فنی، نهایت تلاش خود را برای موفقیت در جام جهانی انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در راس تیم ملی کارلوس کی‌روش قرار دارد که مربی بزرگ و شناخته شده‌ای در سطح جهانی است و بازیکنان و کادر فنی نیز با استفاده از تجریبات وی تلاش خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنند. اردوی خوبی در کشور قطر برگزار شد و آماده بازی با انگلیس هستیم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره پاداش تیم فوتبال ایران گفت: پاداش‌ها تعیین شده و با توجه به نتایج تیم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد. امیدوارم در پایان مرحله گروهی مردم از نتایج تیم ملی راضی باشند.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در نخستین دیدار خود در جام جهانی برابر انگلیس قرار می‌گیرد.

تیم ملی ایران در گروه دوم با انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است.

برنامه بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی به شرح زیر است:

دوشنبه ۳۰ آبان: انگلیس - ایران / ساعت ۱۶:۳۰

جمعه ۴ آذر: ولز - ایران / ساعت ۱۳:۳۰

سه‌شنبه ۸ آذر: ایران - آمریکا / ساعت ۲۲:۳۰

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha