۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84949253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ هزار و ۳۲۱ نفر متقاضی مسکن در البرز واجد شرایط شدند

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: از مجموع  ۲۲۹ هزار و ۸۹۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون ۲۵ هزار و ۳۲۱ نفر تایید نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد افضلی روز دوشنبه درنشست شورای تامین مسکن استان البرز اظهار داشت: تاکنون عملیات ساخت ۲۵ هزار و ۲۱۶ واحد مسکونی در سایت های طرح نهضت ملی مسکن البرزآغاز شده که با هم افزایی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها و بانک های استان شاهد تسریع در روند احداث واحدهای مسکونی و تحویل آن به شهروندان باشیم.
وی هدف دولت مردمی از اجرای طرح ملی مسکن را اعطای مسکن ارزان قیمت و احداث آن در کمترین زمان ممکن اعلام کرد و گفت: اعطای پیش پروانه ساخت از سوی شهرداری ها از جمله مصوبات این نشست در راستای تسریع در روند احداث واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن در سطح استان است که باید از سوی شهرداران مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین از آغاز فعالیت ۱۲ کمیته های تخصصی ذیل شورای تامین مسکن استان برای تحقق طرح ملی مسکن خبرداد.

وی اظهار داشت: کمیته های تخصصی؛ زیربنایی، شهرداری ها و صدور پروانه ساخت و پایان کار، کنترل مصالح ساختمانی و صنعتی سازی، بافت فرسوده، تجارت جهانی و اندیشه ورز و معماری اسلامی، حاشیه نشینی، مسکن محرومان، حقوقی، اقتصادی، ثبت اسناد و املاک و مستغلات، ساماندهی تعاونی ها و مسکن مهر کمیته های ۱۲ گانه ای هستند که ذیل شورای مسکن استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده و مصوبات آنها در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.
افضلی هدف از تشکیل کارگروه های تخصصی را آسیب شناسی و ارایه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات و همچنین تسریع در روند اجرایی پروژه های مسکن ملی در سطح استان البرز عنوان کرد.

درنشست امروز شورای تامین مسکن استان البرز اداره کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، بنیاد مسکن و اتاق تعاون گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha