۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84949227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه های اجرایی ملزم به ایمن سازی جاده هشتگرد- طالقان شدند

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز دستگاه های اجرایی استان را ملزم به ایمن سازی جاده گردشگری هشتکرد - طالقان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد افضلی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان طالقان افزود: تکمیل تونل جاده جدید هشتگرد - طالقان یکی از مهم ترین طرح ها برای تسریع در روان سازی ترددها به شمار می رود.

وی همچنین با تاکید بر بازنگری در طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان ، بیان داشت: بنیاد مسکن استان البرز ضمن بررسی مسایل و مشکلات موجود در محدوده بافت روستایی و بازنگری طرح هادی به سمت توسعه و پیشرفت روستاها با نگاه اشتغال پایدار گام بردارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این سفر نیمروزی از بیمارستان در حال احداث شهرستان طالقان، پروژه راه جدید طالقان به هشتگرد و تونل در حال احداث، وضعیت طرح های هادی، واگذاری انشعابات گاز، برق و همچنین روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید، جلسه مشترکی با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح های هادی، واگذاری انشعابات گاز، برق و همچنین گازرسانی به روستاها با حضور نماینده مردم شهرستانهای طالقان،ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان طالقان و جمعی از مدیران کل برگزار شد.

پروژه راه هشتگرد - طالقان به طول ۳۲ کیلومتر از ۲ قطعه و یک دستگاه تونل تشکیل شده که از سال گذشته زیر بار ترافیک رفته است . شهرستان طالقان دارای ۲ جاده دسترسی جدید و قدیم است .

این شهرستان با جمعیت متغیر در فصول بهار و تابستان حدود ۱۰۰ هزار نفر و در فصول پائیز و زمستان با حدود ۳۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

استان البرز یک هزار و ۷۲ کیلومتر جاده روستایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha