فراخوان برای اغتشاش در مراغه با بی‌اعتنایی مردم و شکست ضدانقلاب مواجه شد

مراغه- ایرنا- برخی از عوامل ضدانقلاب و عناصر داخلی وابسته به آنها طی روزهای اخیر برای برپایی تجمع اعتراضی در مراغه فراخوانی منتشر کرده بودند تا به ظن خود اغتشاشی دیگر کلید بزنند اما بی‌اعتنایی عموم مردم به این فراخوان نخ‌نما، به شکست پروژه آشوب اغتشاشگران و تداوم آرامش در این شهرستان منجر شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا مردم این شهرستان نه تنها طی روز گذشته با اغتشاشگران همراهی نکردند، بلکه هرگونه تحرک آنان را در دقایق نخست به نیروهای امنیتی اطلاع دادند و در برقراری نظم و امنیت همکاری داشتند.

عوامل ضدانقلاب و برخی عناصر داخلی وابسته به آنها حتی به بزرگنمایی و دروغ‌پردازی در شبکه‌های اجتماعی هم متوسل شدند که در عمل راه به جایی نبردند و چیزی جز رسوایی نصیب آنان نشد.

طی ماه گذشته تعداد محدودی از عوامل داخلی در یکی از بوستان‌های شهر مراغه به دنبال تجمع بودند که پس از دستگیری آنان توسط عوامل امنیتی، مشخص شد که سرکرده‌های آن غیربومی هستند و برای ایجاد ناامنی از دیگر مناطق به این شهرستان آمده‌اند.

تبلیغات ضدانقلاب طی ماه‌های اخیر برای شکل دادن به اعتراض در دیگر شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌شرقی شامل عجب‌شیر، بناب، هشترود، چاراویماق، و ملکان نیز بی‌نتیجه مانده و تنها در تجمعی محدود در یکی از این شهرها خلاصه شده بود.

به گزارش ایرنا مردم آگاه و بابصیرت این شهرستان‌ها علاوه بر بی‌اعتنایی به فراخوان‌های ضدانقلاب، برخورد با آشوبگران و برهم زنندگان امنیت در دیگر شهرهای کشور را هم بدون مماشات خواستار هستند و این موضوع را با برپایی چندین راهپیمایی علیه اغتشاشگران با صدای بلند فریاد کشیده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha